Lillemus Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er det forskjell på fotopapir? Det må det jo forsåvidt være, jeg prøvde en gang for noen år siden, men fikk ikke sånne blanke fine bilder, men bare en litt bedre vanlig utskrift liksom. Og ja, jeg valgte foto da jeg skrev ut. Hvordan får jeg blanke bilder? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du må kjøpe blankt fotopapir da vet du Det er stor forskjell. Den beste kvaliteten er ganske dyr. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Du må kjøpe blankt fotopapir da vet du Det er stor forskjell. Den beste kvaliteten er ganske dyr. *Ler* Så enkelt altså? Men først må jeg ha nye fargepatroner til skriveren... 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 *Ler* Så enkelt altså? Men først må jeg ha nye fargepatroner til skriveren... var ikke det et flaut sprøsmål? hehe 0 Siter
Gemini Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det finnes matt, halvblankt og blankt fotopapir. Og noen printere har fotopatron i tillegg til fargepatron. Og spesielle innstillinger inne i skriverdriveren (den dialogboksen du får opp når du går på fil - skriv ut og properties/egenskaper. Der er det gjerne valg for kladd/normal/foto, og innstillinger for fotopapir osv. Mye kan gjøres om du da velger fotokvalitet, vel å merke når du har riktig type fotopapir. Så det er ikke BARE riktig papir som er svar på spørsmålet ditt. Prøv deg fram :-) 0 Siter
Isle o'view Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 var ikke det et flaut sprøsmål? hehe Du kan også kjøpe et lamineringsapparat. Da får du garantert blanke bilder. Da har du i tillegg printen under det blanke og ikke som på blanke printark, der printen ligger å "flyter"oppå. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er lurt å kjøpe fotopapir av samme fabrikat som skriveren i alle fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.