Gå til innhold

Takk for svar alle sammen;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble en veldig lang tråd den der..hehe..har vel aldri fått så mange svar på noe før.. Ser nå at alt ble helt rotete skrevet og forklart. men var også en veldig rar ting å forholde seg til.

Og ja..ting er kanskje litt rotete i livet akkurat nå.

Så jeg tror nok jeg velger å være litt for meg selv og konsentrere meg om meg og jenta mi. Også fortsette med god kontakt med barnefaren..synes det er utrolig viktig for alle oss at vi har såpass god kontakt.

Har vel egentlig visst hele tiden at en 20-åring er litt ung til å komme opp i denne situasjonen. MEn har vel ikke villet tenke på det..

Det har hendt flere ganger at han ikke har forstått helt, og jeg har forklart hvordan ting er. Men er ikke helt enkelt å forklare noen hva det egentlig vil si å ha et barn, når de ikke har noe erfaring som helst på det området fra før av.

Jeg og barnefaren reiser til Oslo en gang i året til rikshospitalet med datteren vår. den turen er veldig viktig for henne, og for oss.

Den turen dukker det også opp en del følelser - ang diagnosen til datteren vår.

Og da er det godt å ha hverandre, fordi vi har gått gjennom så mye sammen, også fra datteren vår ble født. Vi vet begge to akkurat hvordan dette er.

når jeg da har en kjæreste som ikke kan forstå helt, og synes jeg skal ta med han og ikke barnefaren, synes jeg det blir helt feil.

Dette bare et eksempel.. har tenkt en del på dette og funnet fram en god del sånne eksempler.

Self er det ikke lett for han på 20 å forholde seg til alt dette. Det forstår jeg. Men da synes jeg heller ikke vi skal ha noe forhold. For jeg kan ikke sette han foran alt heller. og jeg tror vel egentlig det er det han vil.

Så han burde nok finne seg ei jente som ikke har noe barn.

de jentene han har vært sammen med før er alt fra 16-19 år..og forholdene med de har vel vært litt annerledes, og mindre komplisert..såh..jah.....

Tror vi konkluderer med at det er best for alle parter at det er slutt..;)

Og tusen takk for svar alle sammen..

er faktisk ikke et kødde-innlegg..hehe..men kan forstå at det kunne virke sånn;) Men helt ærlig så har jeg ikke orket eller brukt tid på dette lange innlegget om det ikke var aktuelt noe av dette.

med mindre jeg sitter alene og ikke har noe annet å gjøre om dagene;)

uansett..takk for svar;)

Skrevet

Har selv et kronisk sykt barn og jeg hadde ledd rått om min kjære eller barnas stemor hadde foreslått at de kunne blitt med istedetfor en av oss! Noen ting er faktisk forbeholdt foreldrene som har førstehåndskjennskap til sine barn rett og slett.

Skrevet

Har selv et kronisk sykt barn og jeg hadde ledd rått om min kjære eller barnas stemor hadde foreslått at de kunne blitt med istedetfor en av oss! Noen ting er faktisk forbeholdt foreldrene som har førstehåndskjennskap til sine barn rett og slett.

Jah..akkurat! Da er det ikke bare meg da kanskje..jeg valgte vel litt feil fyr, og litt dårlig tidspunkt kanskje..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Greit nok at fyren kun er 20 år gammel, men hvis han på ramme alvor mener at han burde bli med på en sånn tur i stedet for barnefaren, kan ikke fyren være ved sine fulle fem.

Skrevet

Greit nok at fyren kun er 20 år gammel, men hvis han på ramme alvor mener at han burde bli med på en sånn tur i stedet for barnefaren, kan ikke fyren være ved sine fulle fem.

Hehe..jeg tror bare han ikke forstår sånne ting helt. og for å være ærlig..han BLIR 20 til sommer.. :o

Såe..jah..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe..jeg tror bare han ikke forstår sånne ting helt. og for å være ærlig..han BLIR 20 til sommer.. :o

Såe..jah..

Du får be fyren holde seg til 16-åringer en stund til. :)

Skrevet

Du får be fyren holde seg til 16-åringer en stund til. :)

Hehe..får nok gjøre det duh!

petter smart
Skrevet

Men han kunne jo blitt med i tillegg til faren.

For det er vel det som er problemet her, at hun og faren har et slags "forhold" som han ikke får ta del i. Hadde han det og fått sett at det egentlig handler om barnet så hadde det hele blitt ufarliggjort.

Skrevet

Men han kunne jo blitt med i tillegg til faren.

For det er vel det som er problemet her, at hun og faren har et slags "forhold" som han ikke får ta del i. Hadde han det og fått sett at det egentlig handler om barnet så hadde det hele blitt ufarliggjort.

Ja, det tenkte jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...