Gå til innhold

nakke/ muskel plager

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

Har plager med nakke i form av 2 ømme punkt,har av og til utstråling til arm(venstre),har nattlige plager med at begge armer "dovner" bort.Våknet i dag opp til smerter i venstr tommel og smertr oppi arm på undersiden,Mitt spørsmål: Har dette en sammenheng og hva kan/bør gjøres?

Skrevet

Du bør gå til lege samt få henvisning til fysioterapeut. Det er det eneste riktige for deg nå.

Skrevet

Du bør gå til lege samt få henvisning til fysioterapeut. Det er det eneste riktige for deg nå.

Harprøvd fysioterapaut uten at dette gav resultater, ble faktisk verre i muskulaturen mellom skulderbladene, svie som går utover nattesøvnen.

fei1365380229
Skrevet

Harprøvd fysioterapaut uten at dette gav resultater, ble faktisk verre i muskulaturen mellom skulderbladene, svie som går utover nattesøvnen.

Kanskje du kan prøve coctailen til pilleguri? :)

Skrevet

Da tror jeg ikke at vi dolere kan hjelpe deg noe særlig mer.

Har du forsøkt å skifte fysioterapeut?

Gjest pekka
Skrevet

Har du sjekket nakken med bilder? Høres ut som nerver kan være i klem. Den smerten i armen kan være pga det. Jeg lurer på hvordan du har det med Lungene for tida? Forkjølet? Grunnen til spørsmålene er at lunge-meridianen går der du beskriver i armen, og ender ved tommel...... Jeg anbefaler at du prøver akupunktur for smertene og for å balansere energi-nivået.

mariaflyfly
Skrevet

Kontakt fastlegen å få henvisning til manuell terapeut,

synes

Skrevet

Stakkars deg. Tror jeg hadde bedt om rekvisisjon til røntgen. Bilder kan lettere avgjøre hva slags behandling du trenger.

Vel, det er min erfaring.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...