louisebe Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 hei. Har plager med nakke i form av 2 ømme punkt,har av og til utstråling til arm(venstre),har nattlige plager med at begge armer "dovner" bort.Våknet i dag opp til smerter i venstr tommel og smertr oppi arm på undersiden,Mitt spørsmål: Har dette en sammenheng og hva kan/bør gjøres? 0 Siter
cecily Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du bør gå til lege samt få henvisning til fysioterapeut. Det er det eneste riktige for deg nå. 0 Siter
louisebe Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Du bør gå til lege samt få henvisning til fysioterapeut. Det er det eneste riktige for deg nå. Harprøvd fysioterapaut uten at dette gav resultater, ble faktisk verre i muskulaturen mellom skulderbladene, svie som går utover nattesøvnen. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Harprøvd fysioterapaut uten at dette gav resultater, ble faktisk verre i muskulaturen mellom skulderbladene, svie som går utover nattesøvnen. Kanskje du kan prøve coctailen til pilleguri? 0 Siter
cecily Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Harprøvd fysioterapaut uten at dette gav resultater, ble faktisk verre i muskulaturen mellom skulderbladene, svie som går utover nattesøvnen. Da tror jeg ikke at vi dolere kan hjelpe deg noe særlig mer. Har du forsøkt å skifte fysioterapeut? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Har du sjekket nakken med bilder? Høres ut som nerver kan være i klem. Den smerten i armen kan være pga det. Jeg lurer på hvordan du har det med Lungene for tida? Forkjølet? Grunnen til spørsmålene er at lunge-meridianen går der du beskriver i armen, og ender ved tommel...... Jeg anbefaler at du prøver akupunktur for smertene og for å balansere energi-nivået. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Kontakt fastlegen å få henvisning til manuell terapeut, synes 0 Siter
mariamamma Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Stakkars deg. Tror jeg hadde bedt om rekvisisjon til røntgen. Bilder kan lettere avgjøre hva slags behandling du trenger. Vel, det er min erfaring. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.