Gjest Kakleko Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er det noen som kan "hjelpe" meg med og pakke ut en bin fil? Har prøvd magic iso, enten gjør jeg feil eller så fixer ikke programmet oppgaven. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg går utifra at du også ha en tilhørende cue-fil? Disse skal ikke pakkes ut. De er såkalte "image-filer" som er klare til å brennes. Dersom du har Nero, så velger du "burn image" eller hva det nå står, og så blar du deg gjennom til den riktige filen. Husker ikke om det er bin eller cue som skal velges, det er bare en av de som kommer opp, iallfall. 0 Siter
Gjest Kakleko Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg går utifra at du også ha en tilhørende cue-fil? Disse skal ikke pakkes ut. De er såkalte "image-filer" som er klare til å brennes. Dersom du har Nero, så velger du "burn image" eller hva det nå står, og så blar du deg gjennom til den riktige filen. Husker ikke om det er bin eller cue som skal velges, det er bare en av de som kommer opp, iallfall. Blir filene tilgjengelige etter at de er brent på cd- en, det skal være en innstall fil der som jeg gjerne skulle hatt. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Blir filene tilgjengelige etter at de er brent på cd- en, det skal være en innstall fil der som jeg gjerne skulle hatt. Jeg har bare vært borti denne type filer når det gjelder filmer. Men joda, bin og cue-filene blir omgjort til andre typer filer. Du kan tenke deg at den tar et "bilde" av innholdet på cd-en, og lagrer det i en bin/cue-fil. Når du så brenner det på en cd, så får den tilbake sin opprinnelig form. Altså vil en install-fil være der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.