Gjest bilder i eskevis (etter hvert) Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det har ikke jeg...... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg har kjøpt 2 store album, og jeg har bestilt masse bilder. Disse ligger i en svær bunke ved siden av albumene. Lim har jeg og. Penn og. Alt ligger til rette, men det er bare det å få ræva si i gir. Vanskelig det der. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Setter de inn i album etterhvert som de kommer ja, skriver tekst o.l. ved siden av bildene, ellers er det masse som hadde gått i glemmeboken. 0 Siter
petter smart Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Har ikke engang framkallt alle filmene. Det er kjekt med bilder, men noe dritt å putte dem i album. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Sukk, nei. Men gjett om jeg skulle ønske jeg hadde det. 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Nei, har nesten ingen album lengre. Etter at jeg fikk digitalkamera har jeg knapt fått de brent på cd... det er det der med å sette igang da.... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Frem til lillemann ble ca 9 mnd var jeg kjempeflink og lagde fine, oversiktlige album. Men nå som vi har en liten racer hjemme som skal ha en finger med i alt, full jobb og nok av annet å drive med.. ja, så får vi knapt tatt et bilde i det hele tatt... Må bli flinkere igjen, men det er ikke lett med digitalkamera heller, det blir ikke bra bilder av en livlig tass på snart 2 år. 0 Siter
Gemini Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Nei, har nesten ingen album lengre. Etter at jeg fikk digitalkamera har jeg knapt fått de brent på cd... det er det der med å sette igang da.... Er ganske håpløs sjøl. Prøver å tenke over "hva hvis pc-en går opp i røyk" eller "hva hvis harddisken tar kvelden" - har man da noen backup av års fotografering? 0 Siter
EllaJo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er ganske håpløs sjøl. Prøver å tenke over "hva hvis pc-en går opp i røyk" eller "hva hvis harddisken tar kvelden" - har man da noen backup av års fotografering? har tenkt på det selv. Maskina kræsjet i fjor høst, men de klarte å "berge" det som var på pc-en. Det i seg selv burde være en grunn til å få ræva i gir ja.... 0 Siter
Gjest mikke lus Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er ganske håpløs sjøl. Prøver å tenke over "hva hvis pc-en går opp i røyk" eller "hva hvis harddisken tar kvelden" - har man da noen backup av års fotografering? Dette tror jeg ikke om deg. Du brenner bildene på CD etter hvert? 0 Siter
Gemini Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Dette tror jeg ikke om deg. Du brenner bildene på CD etter hvert? Hvem er du, som tror eller ikke tror noe om meg? 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Har bilder hos eurofoto.no og på minnepinne i bankboks. I stedet for album, lager jeg nå fotobøker- mye "moroere". 0 Siter
astridny Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja,det har jeg. Jeg har fått dilla på scrapping så det gjør jeg med de viktigste bildene og litt mindre viktige bilder. ;-) Kjempe moro. 0 Siter
flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 HAr dem overalt - i skuffer og skap og på pc'en 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, jeg setter systematisk inn bilder i album etterhvert. Det har jeg gjordt siden jeg var ungdom, og har stor glede av alle albumene mine. Nå kommer de fleste bildene fra mitt digitale kamera, og jeg tar bare print-ut av de beste. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Ja, det har jeg. Ikke mye vits med bilder som ligger litt her og litt der ;-) Jeg har mye glede av bildene mine. 0 Siter
Velouria Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er ganske håpløs sjøl. Prøver å tenke over "hva hvis pc-en går opp i røyk" eller "hva hvis harddisken tar kvelden" - har man da noen backup av års fotografering? Har du ikke back up av back upen da? Det har visst vi sies det, noe ligger på serverene og sånn, jeg har ikke peil, men mannen er superparanoid på dette med back up. Vi har visst endel bilder på disk (eller noe) i en bankboks også. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Har du ikke back up av back upen da? Det har visst vi sies det, noe ligger på serverene og sånn, jeg har ikke peil, men mannen er superparanoid på dette med back up. Vi har visst endel bilder på disk (eller noe) i en bankboks også. Vi har en ekstern harddisk som vi laster over på innimellom, denne ligger i safen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er ganske håpløs sjøl. Prøver å tenke over "hva hvis pc-en går opp i røyk" eller "hva hvis harddisken tar kvelden" - har man da noen backup av års fotografering? Har ganske nylig tatt backup av alle bildemappene på pc'n. I tillegg brenner jeg innimellom en cd til barnas far med bilder av ungene så han får se litt av det vi driver med. ) Så jeg har en backup av de fleste bildene av ungene der også. 0 Siter
Gjest midjemål Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg har alle digitale bilder hos http://www.Eurofoto.no - Veldig kjekt synes jeg. Så hvis PC'en tar kvelden så vet jeg at bildene iallefall er reddet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.