Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Har lest om en som slutta å røyke ved hjelp av hypnose. Tror det kan hjelpe på mange typer ting som krever en beslutning, for alle valgene vi gjør styres jo fra hjernen.

Skrevet

Har lest om en som slutta å røyke ved hjelp av hypnose. Tror det kan hjelpe på mange typer ting som krever en beslutning, for alle valgene vi gjør styres jo fra hjernen.

Jeg har meldt meg på!

Skrevet

Jeg har meldt meg på!

Husk å avlegge rapport her!

Skrevet

Husk å avlegge rapport her!

Ja - jeg skal gå sammen med 3-4 fra jobben som er feite -og så en 20 stk som skal slutte å røyke. Litt av et opplegg! *gruer litt*

Mary Poppins
Skrevet

Jeg har faktisk litt tro på dette selv om jeg er skeptisk til det meste. Jeg synes det er spennende at det legges vekt på det psykiske og ikke kun det fysiske, for jeg tror det psykiske kan ha like mye å si for de med vektproblemer.

Jeg er dog svært skeptisk til hypnose, men at man bør fokusere på psyken tror jeg så absolutt er viktig.

Skrevet

Jeg har faktisk litt tro på dette selv om jeg er skeptisk til det meste. Jeg synes det er spennende at det legges vekt på det psykiske og ikke kun det fysiske, for jeg tror det psykiske kan ha like mye å si for de med vektproblemer.

Jeg er dog svært skeptisk til hypnose, men at man bør fokusere på psyken tror jeg så absolutt er viktig.

Ja, det sitter i alle fall i hodet på meg - for jeg VET jo hva som virker - men gjør det ikke.

Men jeg er litt redd for å miste kontrollen -enda det står at man ikke gjør det.

Mary Poppins
Skrevet

Ja, det sitter i alle fall i hodet på meg - for jeg VET jo hva som virker - men gjør det ikke.

Men jeg er litt redd for å miste kontrollen -enda det står at man ikke gjør det.

Jeg tror det sitter i hodet hos veldig mange med vektproblemer.

Du får ha lykke til :)

Skrevet

Ja - jeg skal gå sammen med 3-4 fra jobben som er feite -og så en 20 stk som skal slutte å røyke. Litt av et opplegg! *gruer litt*

Kan jeg bli med?

Når, hvor og hva koster moroa?

Du kan evt. sende meg en mail eller kontakte meg på msn (er ikke der nå, men i kveld).

Skrevet

Kan jeg bli med?

Når, hvor og hva koster moroa?

Du kan evt. sende meg en mail eller kontakte meg på msn (er ikke der nå, men i kveld).

Jeg skal gi deg beskjed - men det er gjennom jobben - så jeg vet ikke om jeg får deg med på den lista i så fall.

Skrevet

Jeg skal gi deg beskjed - men det er gjennom jobben - så jeg vet ikke om jeg får deg med på den lista i så fall.

Neida, jeg kan sikkert få til noe selv, eller gjennom min jobb osv.

Uansett interessant å vite hva slags tilbud det er. Men som sagt, kan godt ta det på privaten, må bare komme meg hjem før jeg kan få kikket på det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...