Gjest ujomfru i nød Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 ...og har skiftet fastlege men byttet ikke er gyldig før 1.mai, hva gjør man da? Jeg er gravid og skal ta abort. Befinner meg i en stor (norsk) by. Er veldig fysisk uvel og vil få dette overstått. Hva gjør man? 0 Siter
Gjest mitt råd Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hvis din nye fastlege ikke kan brukes før 1mai, så kan du nok regne med at du har din gamle lege enda. ta en tlf. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Bare å ringe til en legevakt eller noe det, dette er jo en hastesak så det skulle gå greit. 0 Siter
tøytiger Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du ringer til legekontoret der din nye fastlege er, forklarer situasjonen og spør om de kan hjelpe deg med en time der selv om du ikke enda er pasient der. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Du oppsøker et privat legesenter i denne byen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.