Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ulempen er at hygienen i senmiddelalderen var noget mangelfull. Fattig og ren eller rik og skitten. Dét er spørsmålet.

Og man måtte være katolsk i tillegg!

Til nød kunne jeg vært mannlig romersk borger. Pater familias hadde det rimelig fett tror jeg.

Han hadde makt over liv og død, over sine kvinner, menn, barn og slaver. All makt utløper fra han.

Slik drives den største moskeen i dag i Oslo, 40 menn bestemmer alt, de er ikke demokratisk valgt, og ingen andre har innsyn eller stemmerett. Hva de kan gjøre begrenses av norske lover, men de hersker like fullt så lenge det ikke kan bevises i en rett at lover brytes. Krav om demokrati og kvinneandel vil kanskje knekke dem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225671-sjekketriks/page/3/#findComment-1697943
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

21

• Klara Q

1

• collins

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest liede

Utringning funker ikke på meg faktisk. Jeg bare begynner å tenke hva det skal avledes fra :-)

Jeg distraheres lett, og det irriterer meg. Alt til sin tid, og det passer ikke inn.

Jepps. Jeg synes alle jenter/kvinner med utringning ser helt like ut...

Og jeg er jente.

Synes du skjørt er fint?

Hvem er det mest sannsynlig at du sjekker opp, en jente i trange bukser eller en i knekort skjørt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225671-sjekketriks/page/3/#findComment-1698319
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...