Gå til innhold

Tilgang til nesten 0 sex i samliv

Anbefalte innlegg

Gjest mariano

Kjære Gro,

som anonnent av "Vi Menn"og ivrig leser av dine innlegg tillater eg meg å komme med et spørsmål i dag.

Eg har en ellers herrlig kone (Afrikansk) men etter vi ble gift har hun "lukket døra"nesten for godt.Hva som er orsaken til det må "fuglene vite".eg er i jobbens embete ute 4-5 uker om gangen og kommer eg hjem så...er det ingen hypp-kåt kvinne hjemme men ei som koser seg med å glo på TV`n.Når eg så tillater meg å spørre om en kosetime etter 5 ukers avhold bli det noe som få pikken til å dale ned fordi det findes ingen form for aktiv deltagelse fra hennes side. Jo-hun sprer jo "potene",men noe som forspillaktivitet eller andre kosetekknikene er saga blott.Snakker eg med henne eller bedre sagt forsøker å snakke med henne om vår problem nr.1 så er det sexmas og sexpress osv.

Eg har hatt sex så skjelden de senere årene at paven i Roma går med ilsteg forbi meg.Neste stasjon - Klosterens sølibat.Hva kan gjøres for å øke interessen?

P.S.har kjøpt begge dine bøker med å lese de - Nei! sier hun.

Hilsen-frustrert og oppgitt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225672-tilgang-til-nesten-0-sex-i-samliv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

carlito1365380969

Enten har hun en på gang når du er borte eller så utnytter hun deg. Finn deg noe bedre hvis du ikke får en sakelig grunn, er hun ikke interesert så kom deg vekk fra henne.

Takk for dette svaret for eg tror det kommer nærmest til situasjonen,selv om hun sverger at hun er trofast.

Hvordan var det før ???

På hvilken måte traff du henne?

Hvor gamle (alder -din-hennes)

Har dere noen felles interesser.

Er dere gift?

Har kvinner en egen sex kultur

i Afrika der hun kommer fra?

Ikke mye hjelp å få nå- men

siden.

Spre "poter" gjør de prostituerte- uansett hvor de

kommer fra.

Er hun omskåret ?

lykke til.!

carlito1365380969

Hvordan var det før ???

På hvilken måte traff du henne?

Hvor gamle (alder -din-hennes)

Har dere noen felles interesser.

Er dere gift?

Har kvinner en egen sex kultur

i Afrika der hun kommer fra?

Ikke mye hjelp å få nå- men

siden.

Spre "poter" gjør de prostituerte- uansett hvor de

kommer fra.

Er hun omskåret ?

lykke til.!

Vi er 15 år fra hverandre i alderen og eg traff henne i Sørafrica uder et besøk hvor eg var ut og handle og hun var ekspeditris i en klærsboutique.Eter en del korrespondanse besluttet eg å få henne opp her (eg var ungkar i den tid) og alt gikk jo greit i begynnelsen.Men etterhvert begynte hun seg- og da spesiel etter å ha blitt gift-gjøre seg "kostbart" med det erotiske.Samtaler i denne retningen følteeg ble helst unngått.Hun er meget kristen i livssyn,om det har noe med saken å gjøre ??Felles interesser er det ingen eg kunne nevne.Eg er den dag i dag meget glad i henne(vi er begge foreldreløse og har kun hverandre) men litt mer imøtekommenhet fra hennes side ønsker eg.Takk for deltagelse

Gjest prioriteringer?

Takk for dette svaret for eg tror det kommer nærmest til situasjonen,selv om hun sverger at hun er trofast.

Det kan jo godt hende hun er trofast, men hun er jo ikke i noe forhold lengre dersom du stadig er borte 4-5 uker av gangen. Da har vel både hodet og kroppen hennes glemt deg for lenge siden, og forholdet er dødt.

En viss selvbeskyttelse har man jo mot å bli sittende alene hjemme og grine for evig.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...