flisa Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/politikk/article602314.ece Herlig! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Er det en seier? Sponheim forestlo da mye mer? Eller leste jeg feil for noen uker siden da dette ble diskutert? Det forslaget der betyr i realiteten ingenting. Det er ingen tollere som maser med en trelitersdunk med vin uansett. 0 Siter
Goliath Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Vel....jeg ser ikke på disse endringene som noe som monner. Det blir litt som å pisse i havet - og så påta seg "æren" for at vannstanden har økt. For meg er dette en bagatell som Sponheim bruker for vesentlig mer enn det er verdt. Det får bl.annet ingen praktiske konsekvenser for smugling, organisert kriminalitet etc. Da måtte man tatt i så det monner. Men det er klart - det hjelper jo sikkert litt på nervene til de som har for vane å kjøpe med seg en 3 liters pappkartong med vin, og som er nervøse av natur. Men det er også alt....:-) 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Vel....jeg ser ikke på disse endringene som noe som monner. Det blir litt som å pisse i havet - og så påta seg "æren" for at vannstanden har økt. For meg er dette en bagatell som Sponheim bruker for vesentlig mer enn det er verdt. Det får bl.annet ingen praktiske konsekvenser for smugling, organisert kriminalitet etc. Da måtte man tatt i så det monner. Men det er klart - det hjelper jo sikkert litt på nervene til de som har for vane å kjøpe med seg en 3 liters pappkartong med vin, og som er nervøse av natur. Men det er også alt....:-) ja - sånne som meg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.