Gå til innhold

Seier for Venstre og Sponheim - for tollkvotene

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Er det en seier?

Sponheim forestlo da mye mer? Eller leste jeg feil for noen uker siden da dette ble diskutert?

Det forslaget der betyr i realiteten ingenting. Det er ingen tollere som maser med en trelitersdunk med vin uansett.

Skrevet

Vel....jeg ser ikke på disse endringene som noe som monner.

Det blir litt som å pisse i havet - og så påta seg "æren" for at vannstanden har økt.

For meg er dette en bagatell som Sponheim bruker for vesentlig mer enn det er verdt.

Det får bl.annet ingen praktiske konsekvenser for smugling, organisert kriminalitet etc. Da måtte man tatt i så det monner.

Men det er klart - det hjelper jo sikkert litt på nervene til de som har for vane å kjøpe med seg en 3 liters pappkartong med vin, og som er nervøse av natur.

Men det er også alt....:-)

Skrevet

Vel....jeg ser ikke på disse endringene som noe som monner.

Det blir litt som å pisse i havet - og så påta seg "æren" for at vannstanden har økt.

For meg er dette en bagatell som Sponheim bruker for vesentlig mer enn det er verdt.

Det får bl.annet ingen praktiske konsekvenser for smugling, organisert kriminalitet etc. Da måtte man tatt i så det monner.

Men det er klart - det hjelper jo sikkert litt på nervene til de som har for vane å kjøpe med seg en 3 liters pappkartong med vin, og som er nervøse av natur.

Men det er også alt....:-)

ja - sånne som meg...:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...