Gå til innhold

Når partner ikke er kåt, men likevel tilfredstiller en

Anbefalte innlegg

Gjest Dharma and Greg

Du skriver at dette er vanlig. Det blir noe tynt å basere en slik konklusjon på hva du har lest på DOL og lignende sider.

Det blir som å konkludere med at det er vanlig at folk er syke, basert på folk på venterommet på legekontoret.

Jeg skrev opprinnelig: "Vet ikke om det er vanlig eller om det er særtilfeller hvor dette skjer,"

Så nei, jeg hevder ikke at det er vanlig, det er nettopp hvor vanlig det er jeg lurer på da, og hvordan det da evt fungerer.

Noe mer du har misforstått?

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

14

• gærning

7

• Ugga Bugga

6

• sugarpop

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Dharma and Greg

For meg er ikke sex og nakkemassering helt sammenliknbart.

Man har ikke sex for å være snill mot noe, eller for å gjøre noen en tjeneste, det er ihvertfall ikke derfor jeg har sex.

Nettopp. Jeg får faktisk prostitusjons assosiasjoner av det å skulle tilfredstille noen uten selv å være kåt. Hvertfall når man ikke engang blir kåt av det. En av grunnene til at jeg ikke skjønner at folk kan få glede av horer er jo nettopp det at hun ikke har noen glede av eller lyst på sex med den som kjøper. Det blir jo da litt som her bare at den som er "kunden" er ens partner. man kjøper vel da velvilje eller noe? Grøsser faktisk av det jeg!

Det er ikke snakk om at det ikke finnes tenning, men enkelte ganger er man for sliten til å bli tent, selv av å beføle partneren. Likevel kan man ønske å yte noe for partner, er det så utenkelig? Dette bør selvfølgelig gå begge veier.

Synes du virker veldig ung. Har du barn eller har du vært sammen med noen over lengre tid, dvs. i mange år? Ideelt sett kunne kanskje tenningen være like sterk uansett, men slik er det sjelden. Ikke dermed sagt at tenningen er helt borte eller at forholdet på noen måte er dårlig.

Hvis jeg hadde vært "for sliten til å klare å tenne", så hadde jeg også vært for sliten til å ha sex.

Å glede sin partner under menstruasjon feks, kan være stor glede.

Det høres ut som sex for endel = gjensidig byttehandel med faste priser og der regnskapet må gå opp. Umodent og egoistisk.

Det kan selvsagt være en stor glede å tilfredsstille sin partner, både under menstruasjonen og ellers. Men da blir jeg jo selvsagt kåt av det.

Gjest Dharma and Greg

Det kan selvsagt være en stor glede å tilfredsstille sin partner, både under menstruasjonen og ellers. Men da blir jeg jo selvsagt kåt av det.

Er det vi to som er sære eller, som tenner på partner? Kan virke slik...

Jeg får jo skikkelig pepper og fjortis stempel her fordi jeg synes det er naturlig at man tenner på partner hvis man holder på å tilfredstille denne sexuelt.

Annonse

Gjest Gubben og katten

Så på sex inspectors her om dagen. Der var det ei som runket mannen sin, når hun selv var uten noen som helst form for lyst. Hun gjorde det som en plikt, og det synes jeg er altfor galt. Da er det noe feil.

Det er da soleklart at noe er feil med sexlivet (og kanskje annet) når man er med på sexinspectors!

Gjest Løvinne71

Nettopp. Jeg får faktisk prostitusjons assosiasjoner av det å skulle tilfredstille noen uten selv å være kåt. Hvertfall når man ikke engang blir kåt av det. En av grunnene til at jeg ikke skjønner at folk kan få glede av horer er jo nettopp det at hun ikke har noen glede av eller lyst på sex med den som kjøper. Det blir jo da litt som her bare at den som er "kunden" er ens partner. man kjøper vel da velvilje eller noe? Grøsser faktisk av det jeg!

Kjære allverden, Darma & Greg!

Jeg synes det er vel drøyt å begynne å trekke paralleller til prostitusjon!

Dette er to vidt forskjellige ting som ikke kan sammenlignes i det hele tatt!

Prostitusjon er når den ene KJØPER seksuelle tjenester av en annen, som ofte mer eller mindre MOTVILLIG utfører dette pga tvang fra omstendighetene!

Det er en helt annen sak å, av fri vilje, tilfredstille en partner man kjenner og er glad i, fordi man unner ham/henne den gleden tiltross for at man ikke føler behovet selv der og da!

Etter å ha lest innleggene dine synes jeg du har en veldig snever og lite nyansert holdning til hva som er "riktig" sex..

Såfremt dette heller er unntaket enn regelen i sexlivet, så kan jeg ikke forstå hvorfor du synes det er så galt at noen ønsker å utføre, eller motta, den "tjenesten" av og til.

Det kan være 1000 grunner til at man ikke føler for sex i øyeblikket, uten at det betyr at man ikke tenner på partneren lenger!

Men et spørsmål: Hva synes du om samleier / sex der bare den ene, som oftest han, får orgamse?

Er ikke det minst like "galt" som at den ene "utfører" sex på den andre med munn eller hender?

Og i mine øyne må det være verre å delta i sexen, og kanskje bli kåt,for så å gå ut med 0 i gevinst..

Gjest Dharma and Greg

Kjære allverden, Darma & Greg!

Jeg synes det er vel drøyt å begynne å trekke paralleller til prostitusjon!

Dette er to vidt forskjellige ting som ikke kan sammenlignes i det hele tatt!

Prostitusjon er når den ene KJØPER seksuelle tjenester av en annen, som ofte mer eller mindre MOTVILLIG utfører dette pga tvang fra omstendighetene!

Det er en helt annen sak å, av fri vilje, tilfredstille en partner man kjenner og er glad i, fordi man unner ham/henne den gleden tiltross for at man ikke føler behovet selv der og da!

Etter å ha lest innleggene dine synes jeg du har en veldig snever og lite nyansert holdning til hva som er "riktig" sex..

Såfremt dette heller er unntaket enn regelen i sexlivet, så kan jeg ikke forstå hvorfor du synes det er så galt at noen ønsker å utføre, eller motta, den "tjenesten" av og til.

Det kan være 1000 grunner til at man ikke føler for sex i øyeblikket, uten at det betyr at man ikke tenner på partneren lenger!

Men et spørsmål: Hva synes du om samleier / sex der bare den ene, som oftest han, får orgamse?

Er ikke det minst like "galt" som at den ene "utfører" sex på den andre med munn eller hender?

Og i mine øyne må det være verre å delta i sexen, og kanskje bli kåt,for så å gå ut med 0 i gevinst..

"Men et spørsmål: Hva synes du om samleier / sex der bare den ene, som oftest han, får orgamse? Er ikke det minst like "galt" som at den ene "utfører" sex på den andre med munn eller hender?

Og i mine øyne må det være verre å delta i sexen, og kanskje bli kåt,for så å gå ut med 0 i gevinst.. "

Du, det der er skikkelig ufint av deg å si, for fakta er at mange kvinner aldri får eller kan få orgasme, men de liker da sex og får utbytte av det for det.

Jeg kommer heller ikke hver eneste gang hvis vi bare knuller uten noe mer, men jeg får da utbytte av det for det. Herregud, selvsagt er det godt og fint likevel.

Det som var poenget mitt er at jeg synes det virker veldig rart å ikke orke eller ha lyst på sex, men så faktisk utfører en sexuell akt likevel, som jo fingring/runking/suging/slikking er, uten at man blir opphisset av det. Da synes jeg parallelen til prostitusjon er ganske nær, for man gjør det jo ikke fordi man vil selv, men fordi den andre vil ha det, og man gir denne det, kanksje for å slippe mas, eller få godvilje senere. For hvis man gjør det fordi man har lyst til å gjøre det så har man jo lyst på sex da.

Synes ikke du det er litt rart om en mann slikker en dame til orgasme, og ikke tenner på dette? Eller motsatt? Det er noe galt med tenningen da altså. Man kan sikkert tenne, men da er det ikke tenning rettet mot partner, men bare for å dekke behovet.

"Men et spørsmål: Hva synes du om samleier / sex der bare den ene, som oftest han, får orgamse? Er ikke det minst like "galt" som at den ene "utfører" sex på den andre med munn eller hender?

Og i mine øyne må det være verre å delta i sexen, og kanskje bli kåt,for så å gå ut med 0 i gevinst.. "

Du, det der er skikkelig ufint av deg å si, for fakta er at mange kvinner aldri får eller kan få orgasme, men de liker da sex og får utbytte av det for det.

Jeg kommer heller ikke hver eneste gang hvis vi bare knuller uten noe mer, men jeg får da utbytte av det for det. Herregud, selvsagt er det godt og fint likevel.

Det som var poenget mitt er at jeg synes det virker veldig rart å ikke orke eller ha lyst på sex, men så faktisk utfører en sexuell akt likevel, som jo fingring/runking/suging/slikking er, uten at man blir opphisset av det. Da synes jeg parallelen til prostitusjon er ganske nær, for man gjør det jo ikke fordi man vil selv, men fordi den andre vil ha det, og man gir denne det, kanksje for å slippe mas, eller få godvilje senere. For hvis man gjør det fordi man har lyst til å gjøre det så har man jo lyst på sex da.

Synes ikke du det er litt rart om en mann slikker en dame til orgasme, og ikke tenner på dette? Eller motsatt? Det er noe galt med tenningen da altså. Man kan sikkert tenne, men da er det ikke tenning rettet mot partner, men bare for å dekke behovet.

Jeg hadde aldri tilfredsstilt kjæresten min, om jeg var sliten eller direkte ukåt.

Men sex er godt, med eller uten orgasme. Det at mannen får en, betyr ikke at han har vært den "heldige", og jeg er den prostituerte, siden du trekker tråder dit. Det ble litt drøyt.

Gjest Dharma and Greg

Jeg hadde aldri tilfredsstilt kjæresten min, om jeg var sliten eller direkte ukåt.

Men sex er godt, med eller uten orgasme. Det at mannen får en, betyr ikke at han har vært den "heldige", og jeg er den prostituerte, siden du trekker tråder dit. Det ble litt drøyt.

"Men sex er godt, med eller uten orgasme. Det at mannen får en, betyr ikke at han har vært den "heldige", og jeg er den prostituerte, siden du trekker tråder dit. Det ble litt drøyt."

Nei, jeg er ikke den som mente at sexen kun var vellykket om man kom. På ingen måte!

Jeg dro parallelen til prostitusjon ved at den som ikke har lyst "selger" seg til partner ved å tilfredstille denne til tross for at en selv har manglende lyst, for å få betaling i form av velvilje eller slutt på masinga eller hva de nå får ut av det.

Problemet mitt med dette er at jeg ikke skjønner hvordan en perosn kan gjøre sånn for sin elskede uten å føle kåthet! Men det er visst helt vanlig ifølge folk her inne. Det finnes jammen mye rart i forhold rundt omkring!

Annonse

"Men sex er godt, med eller uten orgasme. Det at mannen får en, betyr ikke at han har vært den "heldige", og jeg er den prostituerte, siden du trekker tråder dit. Det ble litt drøyt."

Nei, jeg er ikke den som mente at sexen kun var vellykket om man kom. På ingen måte!

Jeg dro parallelen til prostitusjon ved at den som ikke har lyst "selger" seg til partner ved å tilfredstille denne til tross for at en selv har manglende lyst, for å få betaling i form av velvilje eller slutt på masinga eller hva de nå får ut av det.

Problemet mitt med dette er at jeg ikke skjønner hvordan en perosn kan gjøre sånn for sin elskede uten å føle kåthet! Men det er visst helt vanlig ifølge folk her inne. Det finnes jammen mye rart i forhold rundt omkring!

Skjønner akkurat hva du mener, men ikke "forbind" det med prostitusjon.

Ellers synes jeg du forumlerer deg bra. Reagerte kun på den lille tingen.

Gjest Dharma and Greg

Skjønner akkurat hva du mener, men ikke "forbind" det med prostitusjon.

Ellers synes jeg du forumlerer deg bra. Reagerte kun på den lille tingen.

For meg blir det litt å "selge" seg selv da. For det er jo sex og det er jo noe en ikke gjør for å få glede av sexen selv, slik prostituerte også gjør.

Jeg ville hvertfall følt det sånn om jeg ble tvunget til å tilfredstille en jeg var sammen med men som jeg ikke var kåt på.

Gjest liede

jada, det er det. Men moro å se på, det er det :-)

Synes du det? Jeg synes det er så flaut! Må bytte kanal. Men så har jeg litt problemer med å lese intime tråder på `seksualitet` også...

Og plutselig var jeg prippen. Eller noe.

Synes du det? Jeg synes det er så flaut! Må bytte kanal. Men så har jeg litt problemer med å lese intime tråder på `seksualitet` også...

Og plutselig var jeg prippen. Eller noe.

Du trenger jo ikke være så prippen for det. Selv blir jeg litt flau på deres vegne. Altså de som snakker vidt og bredt om sex livet sitt på tv, og i tillegg har sex på tv.

Big Brother blir for drøyt for meg. Men nå har jeg alltid synes den serien er merkelig unødvendig å sende.

Gjest Kjære vene .... ? er det mulig å være så korttenkt?

"Det er ikke snakk om at det ikke finnes tenning, men enkelte ganger er man for sliten til å bli tent, selv av å beføle partneren. Likevel kan man ønske å yte noe for partner, er det så utenkelig? Dette bør selvfølgelig gå begge veier."

Ja, for meg er det faktisk utenkelig, for hvis jeg førstes er SÅ sliten eller SÅ trøtt at jeg ikke orker å ha sex så vil jeg da heller ikke orke å tilfredstille ham. Hvorfor skulle det være enklere/kjappere/mindre slitsomt enn å ha sex? Man kan da alltids ta en kjapp en... Og det å ikke skulle bli kåt av det... Høres veldig trist ut synes jeg.

"Synes du virker veldig ung. Har du barn eller har du vært sammen med noen over lengre tid, dvs. i mange år?"

Jeg er 30 år og har vært sammen med min nåværende i 4 år. Min eks var jeg sammen med i 8,5 år, så det er vel lenge nok? Der forsvant tenningen fra min side, og da ville jeg selvsagt ikke tilfredstille ham mer heller. Og selvsagt ikke heller være sammen med ham mer. Tenning og sex er jo viktig for et forhold.

"Ideelt sett kunne kanskje tenningen være like sterk uansett, men slik er det sjelden. Ikke dermed sagt at tenningen er helt borte eller at forholdet på noen måte er dårlig. " Jo, seriøst, hvis man kan stimulere sin kjære til orgamse uten å tenne da er det noe galt, det må jeg kunne mene! Og det i det hele tatt å skulle "ofre" seg å gi noen slikt er for meg helt hårresisende. Hvis det er sånn mange har det er det ikke rart det er mye problemer i forhold!

Høres ikke ut som du har særlig skjønn på hva du snakker om.

Om min mann hadde slikket meg fordi jeg var ekstra kåt, uten å bli tent av det fordi han rett og slett ikke var i det humøret fordi han var sliten, så hadde jeg da ikke steilet av den grunn.

Jeg har suget han flere ganger uten å være tent eller bli tent, bare glad for at han hadde det godt mens jeg selv var rett og slett ikke i humør for å ha sex.

Man kan tilfredstille en man er glad i UTEN å bli tent og UTEN å ville noe mer.

Det blir naivt og fåfengt å tro no annet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...