Gå til innhold

Sex Kan det lukte fælt av skjeden etter samleie,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Er du sikker på den kommer fra skjeden din?

Jeg vet ikke om det har noe med det at du har fjernet livmoren din å gjøre.

2 dager etter jeg hadde hatt sex med kjæresten min, så luktet det nesten som fisk, og når jeg tisset var det "tåkete". Det viste seg at jeg hadde fått en kraftig urinveisinfeksjon, som etter noen dager resulterte i at det kjentes ut som jeg tisset piggtråd. Selv trodde jeg det kom fra skjeden først.

Ja, det kan skje ja.. Har skjedd meg flere ganger (og det har ikke vært UVI)

Men det er en mulighet for det, og jeg angrer på at jeg ikke begynte på antibiotika før :\ Men det kan jo også være bakteriell vaginose, eller som sagt før her, ingenting.

Annonse

Gro Isachsen, Sexolog

Det er helt vanlig at det lukter mer etter et samleie enn ellers fra skjeden. Mye avhenger imidlertid av om sæden renner ut eller det blir værende rester.

Noe som også kan avhenge av om du bør gjøre noe med lukten er om du har utflod, eller har lukta endret seg etter operasjonen? Eller kan du ha fått oppblomstring av mikroorgansimer i skjeden. Det hender kvinner opplever oppblomstring av en bakterie som normalt finnes i skjeden. Noe som kalles bakteriell vaginose, kan da gjøre at lukten blir litt som i en fiskebutikk.

Dersom lukten vedvarer, anbefaler jeg at du tar dette opp med fastlegen din, så vil han ta nødvendige prøver for å finne årsaken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...