Gå til innhold

Til nicket "bor i Praha"

Anbefalte innlegg

Gjest reisefeber nå
Skrevet

Noe ble borte i overskriften min, så jeg prøver igjen, beklager ....

Til helgen kommer vi !

Merker dere noe til flommen hos dere ?

Har du sett noe værvarsel for neste uke, hvilke klær bør vi pakke med oss ?

Gjest bor i praha
Skrevet

Flaks at jeg så dette, innlegget kom jo nesten bort blant de lange trådene :)

Vannet i elven er jo høyere enn vanlig, men enn så lenge går det greit. Det meste jeg merker av det er egentlig at det er masse om det på tsjekkisk tv.

Det er meldt sol og fint til helgen, men visstnok ikke mer enn 16 grader, skjønt man vet aldri. For noen dager var det shortsvær, men ikke regn med det. Klær for typisk norsk halvkjølig vår vil vel være på sin plass, tenker jeg.

God tur, nok en gang!

Gjest reisefeber nå
Skrevet

Flaks at jeg så dette, innlegget kom jo nesten bort blant de lange trådene :)

Vannet i elven er jo høyere enn vanlig, men enn så lenge går det greit. Det meste jeg merker av det er egentlig at det er masse om det på tsjekkisk tv.

Det er meldt sol og fint til helgen, men visstnok ikke mer enn 16 grader, skjønt man vet aldri. For noen dager var det shortsvær, men ikke regn med det. Klær for typisk norsk halvkjølig vår vil vel være på sin plass, tenker jeg.

God tur, nok en gang!

Takk å takk :)

Tror du vi må ha med oss regnklær ? De sa på nyhetene her hjemme om tirsdagen at vannstanden i Tsjekkia kunne øke til uken igjen pga at det trolig kom regn. (vi blir frem til langfredag)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...