Gjest reisefeber nå Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Noe ble borte i overskriften min, så jeg prøver igjen, beklager .... Til helgen kommer vi ! Merker dere noe til flommen hos dere ? Har du sett noe værvarsel for neste uke, hvilke klær bør vi pakke med oss ? 0 Siter
Gjest bor i praha Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Flaks at jeg så dette, innlegget kom jo nesten bort blant de lange trådene Vannet i elven er jo høyere enn vanlig, men enn så lenge går det greit. Det meste jeg merker av det er egentlig at det er masse om det på tsjekkisk tv. Det er meldt sol og fint til helgen, men visstnok ikke mer enn 16 grader, skjønt man vet aldri. For noen dager var det shortsvær, men ikke regn med det. Klær for typisk norsk halvkjølig vår vil vel være på sin plass, tenker jeg. God tur, nok en gang! 0 Siter
Gjest reisefeber nå Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Flaks at jeg så dette, innlegget kom jo nesten bort blant de lange trådene Vannet i elven er jo høyere enn vanlig, men enn så lenge går det greit. Det meste jeg merker av det er egentlig at det er masse om det på tsjekkisk tv. Det er meldt sol og fint til helgen, men visstnok ikke mer enn 16 grader, skjønt man vet aldri. For noen dager var det shortsvær, men ikke regn med det. Klær for typisk norsk halvkjølig vår vil vel være på sin plass, tenker jeg. God tur, nok en gang! Takk å takk Tror du vi må ha med oss regnklær ? De sa på nyhetene her hjemme om tirsdagen at vannstanden i Tsjekkia kunne øke til uken igjen pga at det trolig kom regn. (vi blir frem til langfredag) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.