Gå til innhold

Er Motorola Razr en bra mobil?

Anbefalte innlegg

fru Burlefot
Skrevet

Jeg vurderer etterhvert å skifte ut min gamle mobil og anskaffe en med fargeskjerm og kamera. Dessverre finner jeg liksom ikke den "perfekte" telefonen, absolutte krav for meg er pent design, liten størrelse og god ordbok.

Jeg har kikket litt på Motorola Razr og har falt for designet - men noe sier meg at Motorola ikke er så bra (jeg bør kanskje nevne at dette er synsing basert på en minst 5 kg tung steinaldermodell som min far hadde for ganske mange år siden :-)

Så derfor er spørsmålet mitt: har noen prøvd Motorola Razr? Er ordboken bra? Fungerer den veldig annerledes enn T9?

Skrevet

Den gamle Razr er jo ikke så veldig bra da, lite minne som gjør den temmelig brukløs.

Men den nye, V3i heter den vel, ser så å si identisk ut, koster jo mer, men har minnekort og er iallefall litt mer brukanes enn den gamle modellen.

Mary Poppins
Skrevet

Den fikk en 3'er i VG. Jeg er enig at designet er kult men jeg tror ikke jeg ville kjøpt mobilen selv.

fru Burlefot
Skrevet

Den fikk en 3'er i VG. Jeg er enig at designet er kult men jeg tror ikke jeg ville kjøpt mobilen selv.

Det er bare så fristende med en så utrolig _tynn_ mobil!

Mary Poppins
Skrevet

Det er bare så fristende med en så utrolig _tynn_ mobil!

Det skjønner jeg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...