fru Burlefot Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Jeg vurderer etterhvert å skifte ut min gamle mobil og anskaffe en med fargeskjerm og kamera. Dessverre finner jeg liksom ikke den "perfekte" telefonen, absolutte krav for meg er pent design, liten størrelse og god ordbok. Jeg har kikket litt på Motorola Razr og har falt for designet - men noe sier meg at Motorola ikke er så bra (jeg bør kanskje nevne at dette er synsing basert på en minst 5 kg tung steinaldermodell som min far hadde for ganske mange år siden :-) Så derfor er spørsmålet mitt: har noen prøvd Motorola Razr? Er ordboken bra? Fungerer den veldig annerledes enn T9? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Har ikke den selv, men les her: http://www.amobil.no/tester/mobiltester/motorola_razr_v3i/24851/konklusjon 0 Siter
Excelsion Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Den gamle Razr er jo ikke så veldig bra da, lite minne som gjør den temmelig brukløs. Men den nye, V3i heter den vel, ser så å si identisk ut, koster jo mer, men har minnekort og er iallefall litt mer brukanes enn den gamle modellen. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Den fikk en 3'er i VG. Jeg er enig at designet er kult men jeg tror ikke jeg ville kjøpt mobilen selv. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 5. april 2006 Forfatter Skrevet 5. april 2006 Den fikk en 3'er i VG. Jeg er enig at designet er kult men jeg tror ikke jeg ville kjøpt mobilen selv. Det er bare så fristende med en så utrolig _tynn_ mobil! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Det er bare så fristende med en så utrolig _tynn_ mobil! Det skjønner jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.