Gå til innhold

tigge gevinster....

Anbefalte innlegg

Gjest har du forslag
Skrevet

Hvor tigge gevinster til lotteri (for unger)????

Skrevet

Før har jeg ihvertfall klart å få småting fra kiosker - ting som egentlig er med som ekstrapremier i blad, og som de likevel skal returnere.

Banker har gjerne en del reklamemateriell, posten likeså. Har også hatt stort hell i bokhandlere. Lokalavisa har også en del småting.

Min erfaring er at de gjerne vi ha en skriftlig henvendelse. Det lønner seg derfor å lage et fint skriv som du kan gi fra deg når du er innom. Dersom du ikke får snakke med en person som har lov til å gi bort, spør du når denne personen er tilstede og kommer da.

Det er igrunnen bare å spørre - høflige henvendelser får høflige svar.

Gjest har du forslag
Skrevet

Før har jeg ihvertfall klart å få småting fra kiosker - ting som egentlig er med som ekstrapremier i blad, og som de likevel skal returnere.

Banker har gjerne en del reklamemateriell, posten likeså. Har også hatt stort hell i bokhandlere. Lokalavisa har også en del småting.

Min erfaring er at de gjerne vi ha en skriftlig henvendelse. Det lønner seg derfor å lage et fint skriv som du kan gi fra deg når du er innom. Dersom du ikke får snakke med en person som har lov til å gi bort, spør du når denne personen er tilstede og kommer da.

Det er igrunnen bare å spørre - høflige henvendelser får høflige svar.

Takk for gode forslag :o)

Skrevet

Lekebutikk, bokhandel og den lokale dagligvarebutikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...