Gjest har du forslag Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Hvor tigge gevinster til lotteri (for unger)???? 0 Siter
Nikki Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Før har jeg ihvertfall klart å få småting fra kiosker - ting som egentlig er med som ekstrapremier i blad, og som de likevel skal returnere. Banker har gjerne en del reklamemateriell, posten likeså. Har også hatt stort hell i bokhandlere. Lokalavisa har også en del småting. Min erfaring er at de gjerne vi ha en skriftlig henvendelse. Det lønner seg derfor å lage et fint skriv som du kan gi fra deg når du er innom. Dersom du ikke får snakke med en person som har lov til å gi bort, spør du når denne personen er tilstede og kommer da. Det er igrunnen bare å spørre - høflige henvendelser får høflige svar. 0 Siter
Gjest har du forslag Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Før har jeg ihvertfall klart å få småting fra kiosker - ting som egentlig er med som ekstrapremier i blad, og som de likevel skal returnere. Banker har gjerne en del reklamemateriell, posten likeså. Har også hatt stort hell i bokhandlere. Lokalavisa har også en del småting. Min erfaring er at de gjerne vi ha en skriftlig henvendelse. Det lønner seg derfor å lage et fint skriv som du kan gi fra deg når du er innom. Dersom du ikke får snakke med en person som har lov til å gi bort, spør du når denne personen er tilstede og kommer da. Det er igrunnen bare å spørre - høflige henvendelser får høflige svar. Takk for gode forslag ) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Lekebutikk, bokhandel og den lokale dagligvarebutikken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.