Gå til innhold

Hvem er 'normal og hvem er 'unormal'

Anbefalte innlegg

amerikafareren
Skrevet

Hva er normalt menneske i deres øyne?

Jeg nekter å føle meg unormal sammen med amerikanere selv om jeg detter ut noen ganger og forstår ikke hva de mener. Jeg er heller ikke unormal sammen med hørselshemmede som snakker sitt språk som jeg forstår lite av.

Ikke er amerikanere og hørselshemmmede unormale heller;)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

19

• Lillemus

6

• Åsemor

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Herregud, er det ikke snart natta i junaiten?

fei1365380229
Skrevet

Har du begynt å drikke eller er det sterkere saker :)?

Skrevet

*Hehe* Nei, vi er langt foran junaiten tidsmessig. :o) I NY er det vel ca. 5 timers tidsforskjell kanskje? Slik at klokka der er 16:30 nå.

Gjest blue cucumber
Skrevet

nå må du huske på at de ligger 6 timer bak oss da, ikke foran;)

Gjest blue cucumber
Skrevet

og ressonementet ditt var?

forsto ikke helt problemstillingen, men kanskje det ikke var noen problemstilling?

Skrevet

Jeg husker et utsagn fra kurset i logikk (inngikk i forberedende): Det er normalt å være unormal!

amerikafareren
Skrevet

*Hehe* Nei, vi er langt foran junaiten tidsmessig. :o) I NY er det vel ca. 5 timers tidsforskjell kanskje? Slik at klokka der er 16:30 nå.

Du tar feil;) Vi ligger 6 timer etter dere. Klokka er 15.45 og jeg skal snart ha forelesninger;)

Skrevet

Da får jeg være glad for at det snart er leggetid for oss da. ;)

amerikafareren
Skrevet

Da får jeg være glad for at det snart er leggetid for oss da. ;)

Du kan godt legge deg nå;) Det er vel ingen som ber deg å sitte oppe og lese noe på dol som kjeder deg.

Gjest sirikat
Skrevet

forsto ikke helt problemstillingen, men kanskje det ikke var noen problemstilling?

Da er vi to..

amerikafareren
Skrevet

Må det være en problemstilling?

amerikafareren
Skrevet

Jeg husker et utsagn fra kurset i logikk (inngikk i forberedende): Det er normalt å være unormal!

Det var logikk i det ja;) Ganske ulogisk egentlig.

amerikafareren
Skrevet

Har du begynt å drikke eller er det sterkere saker :)?

Trenger jeg å drikke eller spise piller for å filosofere?

Skrevet

Du kan godt legge deg nå;) Det er vel ingen som ber deg å sitte oppe og lese noe på dol som kjeder deg.

Det er nok frivillig det ja. ;)

Og heldigvis for det kan man vel si, så da får du ha en flott ettermiddag og natt.

Gjest blue cucumber
Skrevet

Må det være en problemstilling?

"Må det være en problemstilling?"

nei, men iallefall et spørsmål som vi skjønner. Når vi ikke skjønner hva du vil frem til, så bærer jo svarene preg av det.

virker som om det bare er tankehopp uten noe mening bak.

amerikafareren
Skrevet

"Må det være en problemstilling?"

nei, men iallefall et spørsmål som vi skjønner. Når vi ikke skjønner hva du vil frem til, så bærer jo svarene preg av det.

virker som om det bare er tankehopp uten noe mening bak.

Overskriften er et spørsmål hvis du setter spørsmålstegn bak.

amerikafareren
Skrevet

Det er nok frivillig det ja. ;)

Og heldigvis for det kan man vel si, så da får du ha en flott ettermiddag og natt.

Takk for det, jeg skal kle på meg nå og gå ut i strålende vårsol. Skal ha forelesninger etterpå. God natt;)

Skrevet

Normalitet defineres vel ut fra hver enkelt sine egne forutsetninger. Det som er normalt for noen er unormalt for andre. Så man kan vel ikke sette en fast normal? Eller kanskje litt... lover og regler forteller jo hva som er helt unormalt. Eller hva vi ønsker skal være unormalt hvertfall.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er det på tide at du ringer legen din i Norge og ber ham fakse over en resept, for noe sier meg at du har gått tom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...