Gå til innhold

Hvem er 'normal og hvem er 'unormal'

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvis du mener alvor med et ord av det du skriver så blir jeg alvorlig redd for deg.

Det er bare vill gjetning. Du vet selv best om det er noe sannhet i det.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

19

• Lillemus

6

• Åsemor

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg vil ikke bruke betegnelsen 'unormal' om meg selv pga. hørselshemningen. Kanskje du kan si at du føler deg annerledes eller ikke tilpasset.

Jeg føler meg utenfor når for mange snakker, men det føler jeg også sammen med andre hørselshemmede. Synes det går bedre etter at jeg begynte å være mere åpen om min hørselshemning overfor omgivelsene.

Du har nok rett i det at jeg ikke akkurat føler meg unormal. Jeg føler meg bare litt "annerledes" enn flertallet...

Åpenhet er et must!

amerikafareren
Skrevet

Det er bare vill gjetning. Du vet selv best om det er noe sannhet i det.

Hva skulle det være sannhet i? At jeg har drukket for mye vin, lest for mye og at jeg trenger en tur til legen?

Hvis du leser det selv så ser du at det er ikke bare ville det er absurde gjetninger i slike sammenhenger, men det er kanskje det som er en del av gamet;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hva skulle det være sannhet i? At jeg har drukket for mye vin, lest for mye og at jeg trenger en tur til legen?

Hvis du leser det selv så ser du at det er ikke bare ville det er absurde gjetninger i slike sammenhenger, men det er kanskje det som er en del av gamet;)

ok.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er klar over hvem det er du diskuterer med...? ;)

Ja, jeg er klar over det nå. She's back!

Men hun var ganske normal en stund, jeg det jeg skrev om å ringe legen for å få ham til å fakse over en resept, var faktisk ikke vondt ment. :)

amerikafareren
Skrevet

Men hun var ganske normal en stund, jeg det jeg skrev om å ringe legen for å få ham til å fakse over en resept, var faktisk ikke vondt ment. :)

Er norske hankjønnleger de eneste du stoler på, siden dette ikke var vondt ment.

Jamen, om ikke Darwins teori stemmer ganske bra.

mariaflyfly
Skrevet

Hehe! :D

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig, ihvertfall. Men jeg trodde du visste hvem det var. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...