Gå til innhold

mye usakelig pjatt her på dol.

Anbefalte innlegg

Gjest mye pjatt for tiden.
Skrevet

Jeg har ikke vært på dol så lenge, men lest en del innlegg og svar. En stund svarte folk på trådstarterens innlegg, men nå er det mye intern pjatt mellom dolerne som ike har noe som helst med trådstarterens innlegg. Det er veldig synd.

Selv har jeg hatt flere innlegg som har skapt heftige diskusjoner. Også disksjon mellom dolerne, men ikke slik at det ikke har noe med tråden å gjøre.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• sheba

7

• Gyda

4

• ShitDiddelyDo

4

• org

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Kan du ikke bare la være og lese det som ikke interesserer deg da?

Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til! :) Syns det er et høyt faglig nivå her inne jeg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det her er definitivt et nytt problem på dol. Før var det aldri sånn.

Skrevet

Bra du syter og klager så har vi noe å klå oss på ;-))

Helst vil du vel habort alle sammen så du blir alene her? La oss få tilbake "småprat", det var tider det sukk

Skrevet

Dessverre for deg så er det nok det som er en av tingene som er morsomt her på dol.

Kanskje du skulle bevege deg over på et mer seriøst diskusjonssted hvis ikke diskusjonene her interesserer deg?

Skrevet

Ja, det her er definitivt et nytt problem på dol. Før var det aldri sånn.

Jeg har kun vært her i noen måneder, så det vet jeg ingenting om.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har kun vært her i noen måneder, så det vet jeg ingenting om.

Hvis du har vært her i et par måneder og først nå ser at enkelte tråder utarter i diskusjoner mellom brukere, er du litt treg.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes det er koselig jeg. Hadde jeg kun ønsket å diskutere verdensproblemer og fordypet meg i Freuds psykoanalyse så hadde jeg valgt et annet forum.

Men det ønsker jeg altså ikke, og derfor velger jeg dol :)

Skrevet

Det har jeg ikke lagt merke til! :) Syns det er et høyt faglig nivå her inne jeg!

Jeg har fått mye fine svar på mine innlegg. Jeg har til og med tatt til meg mye av det, så jeg er stor fornøyd. Men i det siste har jeg lest en del innlegg, der man kommer mer og mer bort fra temaet.

Skrevet

Hvis du har vært her i et par måneder og først nå ser at enkelte tråder utarter i diskusjoner mellom brukere, er du litt treg.

kanskje litt av MA sin gele ville hjelpe på tregheten???

"bare en tanke"

*knis*!! huff, nå holder jeg meg IKKE til tråden nei;-)

Skrevet

Dessverre for deg så er det nok det som er en av tingene som er morsomt her på dol.

Kanskje du skulle bevege deg over på et mer seriøst diskusjonssted hvis ikke diskusjonene her interesserer deg?

Mye interessante diskusjoner og jeg er ikke helt tørrpinne. Det er mange fine innlegg ang "hverdagsproblemer". Det er mulig at det er disse såkalte dol trollene jeg har hengt meg opp i. For man får råd ang små og store problemer og mange er reflekterte over det de svarer.

ShitDiddelyDo
Skrevet

kanskje litt av MA sin gele ville hjelpe på tregheten???

"bare en tanke"

*knis*!! huff, nå holder jeg meg IKKE til tråden nei;-)

Hennes spritgele gjør seg nok i hvert fall bedre enn hennes sjokoladekake med sprit. :)

Skrevet

neida jeg har sett det hele tiden, at dolere begynner å diskutere seg i mellom, men da har det som regel med trådstarterens innlegg å gjøre.

Skrevet

Hennes spritgele gjør seg nok i hvert fall bedre enn hennes sjokoladekake med sprit. :)

oida!! enda noe jeg har gått glipp av:-)

kanskje jeg starter en tråd angående dette temaet: "I KULDEN! får ikke vite eller smake noenting!"

Var ikke det poetisk?? eller??

*s*

hehe synes nå uansett dette var et tåpelig tema og henge seg opp i;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

oida!! enda noe jeg har gått glipp av:-)

kanskje jeg starter en tråd angående dette temaet: "I KULDEN! får ikke vite eller smake noenting!"

Var ikke det poetisk?? eller??

*s*

hehe synes nå uansett dette var et tåpelig tema og henge seg opp i;-)

Vi kan nesten ikke dra igang en privat diskusjon om Angelicas spritsjokoladekaker i en tråd som handler om at tråder sklir ut. :)

Skrevet

Vi kan nesten ikke dra igang en privat diskusjon om Angelicas spritsjokoladekaker i en tråd som handler om at tråder sklir ut. :)

åhh! unskyld så masse!;-)

*snakker hardt til meg selv*

Godt noen tok poenget før trådstarter ble sint..

*S*

Skrevet

åhh! unskyld så masse!;-)

*snakker hardt til meg selv*

Godt noen tok poenget før trådstarter ble sint..

*S*

jaja, nå fikk dere i hvertfall illustrert hva jeg mener med at diskusjoner sklir ut. he he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...