sheba Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 jaja, nå fikk dere i hvertfall illustrert hva jeg mener med at diskusjoner sklir ut. he he akkurat det jeg var ute etter! men det forstod vel de fleste her på dol litt før;-)! 0 Siter
Gjest mye pjatt for tiden. Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 akkurat det jeg var ute etter! men det forstod vel de fleste her på dol litt før;-)! jeg fikk i hvertfall litt sårt trengt oppmerksomhet her i natten. Jeg har jo greid å få folk til å svare på en ganske så betydlingsløs greie, men jeg liker å få svar på innleggene mine. 0 Siter
sheba Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 jeg fikk i hvertfall litt sårt trengt oppmerksomhet her i natten. Jeg har jo greid å få folk til å svare på en ganske så betydlingsløs greie, men jeg liker å få svar på innleggene mine. bruk ditt faste nick heller så står det iallfall litt mer respekt av det du sier, inlegg som dette er temmelig tåpelige:-) kanskje derfor vi gidder svare så sent?? sov godt:-) 0 Siter
Gjest mye pjatt for tiden. Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Gratulerer. bukker pent å sier takk. rødme rødme. 0 Siter
Gjest mye pjatt for tiden. Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 bruk ditt faste nick heller så står det iallfall litt mer respekt av det du sier, inlegg som dette er temmelig tåpelige:-) kanskje derfor vi gidder svare så sent?? sov godt:-) bruker som regel ikke noe fast nick. Men har fått mye gode innspill på innleggene mine. Jeg er alltid seriøs i innleggene, men ønsker ikke å bli gjennkjent her på dol. Det siste innlegget mitt var ikke så seriøst, selvom jeg mente det jeg skrev. 0 Siter
sheba Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 bruker som regel ikke noe fast nick. Men har fått mye gode innspill på innleggene mine. Jeg er alltid seriøs i innleggene, men ønsker ikke å bli gjennkjent her på dol. Det siste innlegget mitt var ikke så seriøst, selvom jeg mente det jeg skrev. helt lovlig med inspill, var vel derfor jeg gjorde det sånn også, men jeg bruker alltid mitt faste nick da:-) hvordan du gjør det velger du selvfølgelig selv:-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Er du en mann kanskje? Vi kvinnfolk er kjent for å snakke i "spaghetti" - en haug med tråder som vikler seg inni hverandre, mens menn er mer "vaffelhjerte" - holder seg til en rute før de avslutter der og hopper inn i en ny Så nå fikk nok noen lyst på vafler og har glemt hovedinnlegget 0 Siter
Gyda Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg synes det er er flott balanse mellom alvor og skjemt her inne. Mange konstruktive svar på seriøse spørsmål - og en god del pjatt. Begge deler setter jeg pris på. Og heldigvis er det fritt fram for enhver å hoppe over det som ikke fenger. 0 Siter
org Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 kanskje litt av MA sin gele ville hjelpe på tregheten??? "bare en tanke" *knis*!! huff, nå holder jeg meg IKKE til tråden nei;-) Q10 skal visst også hjelpe på treghet. *riktig hjelpsom i dag* 0 Siter
org Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 jaja, nå fikk dere i hvertfall illustrert hva jeg mener med at diskusjoner sklir ut. he he Men er ikke det litt morsomt også da? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Q10 skal visst også hjelpe på treghet. *riktig hjelpsom i dag* Eller seloljekapsler. De hjelper for det meste, uten å smake så vanvittig vondt som flytende selolje. *Koser meg med å delta i småpjatt utenfor trådtema* 0 Siter
org Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Eller seloljekapsler. De hjelper for det meste, uten å smake så vanvittig vondt som flytende selolje. *Koser meg med å delta i småpjatt utenfor trådtema* Seloljekapsler inneholder mindre omega-3 enn fiskeoljekapsler. Grunnen til det, er at selen spiser fisk - og befinner seg derved et hakk lenger bak i kjeden enn fisken. *s* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 "En stund svarte folk på trådstarterens innlegg," Det gjør de da fortsatt? Noen tråder inviterer mer til usakligheter enn andre. Jeg syns folk er veldig behjelpelige her inne. At det rett som det er glir ut, er en del av sjarmen. Det er ikke mer usaklig nå enn tidligere, slikt går i bølger. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Seloljekapsler inneholder mindre omega-3 enn fiskeoljekapsler. Grunnen til det, er at selen spiser fisk - og befinner seg derved et hakk lenger bak i kjeden enn fisken. *s* Så egentlig burde vi spise plankton for å komme så langt ned i kjeden som mulig? Kanskje vi skal markedsføre det som dols nye satsingsområde? *I usaklig humør i dag* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Er du en mann kanskje? Vi kvinnfolk er kjent for å snakke i "spaghetti" - en haug med tråder som vikler seg inni hverandre, mens menn er mer "vaffelhjerte" - holder seg til en rute før de avslutter der og hopper inn i en ny Så nå fikk nok noen lyst på vafler og har glemt hovedinnlegget Artig sammenlikning :-) 0 Siter
Goliath Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja, det her er definitivt et nytt problem på dol. Før var det aldri sånn. he-he.... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Er du en mann kanskje? Vi kvinnfolk er kjent for å snakke i "spaghetti" - en haug med tråder som vikler seg inni hverandre, mens menn er mer "vaffelhjerte" - holder seg til en rute før de avslutter der og hopper inn i en ny Så nå fikk nok noen lyst på vafler og har glemt hovedinnlegget *du kan få sagt det* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 kanskje litt av MA sin gele ville hjelpe på tregheten??? "bare en tanke" *knis*!! huff, nå holder jeg meg IKKE til tråden nei;-) Den hjelper til det meste! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hennes spritgele gjør seg nok i hvert fall bedre enn hennes sjokoladekake med sprit. Den egner seg kun på nachspiel ;o) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Pjatt har det alltid vært og det vil altid være det, men det gjør ikke så mye. Det går nok litt i bølger også hvor seriøse innleggene er. Det er svært sjeldent at trådstarter ikke får noen seriøse svar, pjattene er bare å overse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.