amerikafareren Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Pjatt har det alltid vært og det vil altid være det, men det gjør ikke så mye. Det går nok litt i bølger også hvor seriøse innleggene er. Det er svært sjeldent at trådstarter ikke får noen seriøse svar, pjattene er bare å overse. Pjattene kan være gode innimellom slik som ukeblader;) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Pjattene kan være gode innimellom slik som ukeblader;) Sant det:-) Lett å hoppe over også. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Eller seloljekapsler. De hjelper for det meste, uten å smake så vanvittig vondt som flytende selolje. *Koser meg med å delta i småpjatt utenfor trådtema* Jeg støtter inntaket av seloljekapser. Fire per dag - og en E-vitamin på toppen for å få kroppen til å oppta mest mulig av "godene". 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg støtter inntaket av seloljekapser. Fire per dag - og en E-vitamin på toppen for å få kroppen til å oppta mest mulig av "godene". E-vitamin også? Ikke si at du skal ha meg til å ta enda flere tabletter? *Gruer meg* 0 Siter
keinstein Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Pjatt har det alltid vært og det vil altid være det, men det gjør ikke så mye. Det går nok litt i bølger også hvor seriøse innleggene er. Det er svært sjeldent at trådstarter ikke får noen seriøse svar, pjattene er bare å overse. Helt enig. Pjatt er ikke pjatt for alle, og vi vil underholdes, ikke holdes i øra av pripne kontrollfrik. Å surfe er å gli elegant over det som ikke er interessant og finne noen gullkorn her og der i et uoversiktlig hav av "pjatt". De som ønsker å kjefte på pjattere må gjerne gjøre det. Underholdning det også noen ganger. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 E-vitamin også? Ikke si at du skal ha meg til å ta enda flere tabletter? *Gruer meg* E-vitaminene er ganske små. De kan tygges også (smaker til og med godt). Ingen fare, det er bare å investere. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 E-vitaminene er ganske små. De kan tygges også (smaker til og med godt). Ingen fare, det er bare å investere. :-) Tror du jeg har godt av å bli så sunn? Men jeg skal vurdere det siden du er en så klok dame :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Tror du jeg har godt av å bli så sunn? Men jeg skal vurdere det siden du er en så klok dame :-) Det er godt å lese at du har tillit til meg. Hvit plastboks med grønn etikett på apoteket. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det er godt å lese at du har tillit til meg. Hvit plastboks med grønn etikett på apoteket. Da er hvit "plastboks med grønn etikett" ført opp på handlelista :-) Kommer du inn på msn en tur? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.