Gå til innhold

Venninnene gir meg fødselsangst!!

Anbefalte innlegg

Et veldig fint innlegg, jubalong :-)

Må legge til en ting som jeg ikke skrev i stad: Jordmor spurte meg om jeg ville kjenne på hodet til barnet før det vr kommet helt ut. Det gjorde jeg, og det var veldig spesielt: ett vått, mykt hode som var på vei ut av kroppen min!!! Mitt barn!

Og også som du skrev - når barnet er ute, så er det som å dra ut en stikkontakt - alle smertene er borte!

Ja, jeg tror deg. Jeg har ikke kjent på det, men kunne egentlig tenkt meg å gjort det. Men nå er det for sent.

Og den følelse når riene bare slutter er helt utrolig.

Fortsetter under...

Det var en fin beskrivelse, dette har du gjort før! ;-)

Fikk nesten tårer i øynene, er så babysjuk om dagen at jeg tror jeg blir sprø.

Da får du bare invitere gubben i seng da vet du ;)

Jeg har født vaginalt 2 ganger - og totalt forskjellige ganger. Og så har jeg hatt ett keisersnitt - en flott opplevelse det også, men jeg foretrekker å føde.

Nå er jeg totalt ferdig med å få barn, og det føles også veldig godt!

Da får du bare invitere gubben i seng da vet du ;)

Jeg har født vaginalt 2 ganger - og totalt forskjellige ganger. Og så har jeg hatt ett keisersnitt - en flott opplevelse det også, men jeg foretrekker å føde.

Nå er jeg totalt ferdig med å få barn, og det føles også veldig godt!

Driver og "dealer" litt om dagen ja. Så vi får se hva som skjer :-)

Gjest prust

Driver og "dealer" litt om dagen ja. Så vi får se hva som skjer :-)

Så spennende da :-)

Hos oss er det jeg som bremser. Mannen min kunne godt tenke seg et fjerde barn...

Jeg tror det holder med tre, men ble litt babysjuk da jeg var på helsestasjonen med toåringen her en dag og så babyer og bladde i babyblader (BAM) og mimret om da de tre var babyer....

Så spennende da :-)

Hos oss er det jeg som bremser. Mannen min kunne godt tenke seg et fjerde barn...

Jeg tror det holder med tre, men ble litt babysjuk da jeg var på helsestasjonen med toåringen her en dag og så babyer og bladde i babyblader (BAM) og mimret om da de tre var babyer....

Vi har "bare" en foreløpig vi :-) Skjønner atdu vil bremse ved 3. Jeg er litt engstelig ved tanke på at det er tvillinger (toeggede - er det ikke det som er arvelig?) i vår familie, tenk om nr 2 blir fler... :-)

Holder med én om gangen, tror jeg ;-)

Ligg langt unna disse venninnene dine..

Ingen fødsler er like. Du kommer igjennom det du også - og det er verdt det :o)

Jeg slo til på epidural jeg da, det fungerte kjempebra for meg. Anestesilegen kom i løpet av noen få minutter, og epiduralen ble satt mellom to rier. Så gikk det ca fem minutter og jeg var smertefri :)

Jeg kunne være oppe og gå så mye jeg ville.

Det er ikke sikkert du trenger noe smertestillende i det hele tatt underveis, men tanken på at det finnes om du ønsker det, kan kanskje gjøre at du føler deg tryggere?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...