Gjest krim i påsken? Skrevet 5. april 2006 Skrevet 5. april 2006 Selv har jeg planer om P.D.James siste, "Fyret". 0 Siter
Gjest krim i påsken Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Pensumbøker Uffda. Det høres kriminelt kjedelig ut. Men har vært der en gang jeg også. Fikk selvfølgelig ikke det til eksamen... 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Pensumbøker samme her:-( men egentlig liker jeg det også da:-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 samme her:-( men egentlig liker jeg det også da:-) Det gjør IKKE jeg! Har vannvittig mye pensum, og det er alt for mye å skjønne Hva studerer du? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Uffda. Det høres kriminelt kjedelig ut. Men har vært der en gang jeg også. Fikk selvfølgelig ikke det til eksamen... Jepp kriminelt kjedelig er det også. Første eksamen er ganske raskt etter påske så da har man liksom ikke noe valg. Men men er ikke så lenge til sommer da 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det gjør IKKE jeg! Har vannvittig mye pensum, og det er alt for mye å skjønne Hva studerer du? jeg studerer både nettverk og sikkerhetssystemer, men nå brenner det mest med sikkerhetssystemer innen nettverk i firma sammenheng som har betalingssystemer igjennom f.eks. Visa... gjør bare mitt beste jeg og prøver å sammenfalle mine ideer/oppgaver med firmaets gamle..... somregel løser det seg da alt egentlig dreier seg om bedre sikkert i systemet:-) 0 Siter
sheba Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det gjør IKKE jeg! Har vannvittig mye pensum, og det er alt for mye å skjønne Hva studerer du? hva studerer du da? uansett om du har en linje du liker så lysner det etterhvert:-) du klarer det skal du se;-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jepp kriminelt kjedelig er det også. Første eksamen er ganske raskt etter påske så da har man liksom ikke noe valg. Men men er ikke så lenge til sommer da Tror det er lengere til sommeren for deg enn for meg;) Fordelen med å studere i USA er at vårsemesteret slutter tidligere enn i Norge, men de fleste tar sommersemester. Det skal ikke jeg denne gangen;) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg får hjemlengsel når du skriver om krim i påsken;) Neste uke er helt vanlig for meg, og påskehelgen blir som alle andre helger. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har nettopp begynt på "Sirkelens ende" av Tom Egeland. Har noen av dere lest den? Fikk den anbefalt i bokhandelen, da jeg sa jeg hadde lest "da Vinci-koden" og likte den fantastisk godt. Synes foreløpig den ligger mange hakk under da Vinci-koden..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har en haug bøker liggende, men av erfaring vet jeg at det ikke blir lest noe særlig uansett så jeg tenker det kommer til å gå i kryssordblader og en bunke ukeblader jeg. ) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Skal prøve å få lest litt pedagogikk ;o) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Skal begynne på Arsenikktårnet av Anne B. Ragde, tenker jeg. Men så blir det nok en del ukeblad og kryssord også tenker jeg. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Bare Knut Nærum. Både for meg og ungene. Krig og Madonnagåten for meg. Barnepolitien "1 & 2" for ungene. Når jeg ikke jobber da..... 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Den skal jeg også lese, og "Iskald begjær" av Dan Brown. 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har nettopp begynt på "Sirkelens ende" av Tom Egeland. Har noen av dere lest den? Fikk den anbefalt i bokhandelen, da jeg sa jeg hadde lest "da Vinci-koden" og likte den fantastisk godt. Synes foreløpig den ligger mange hakk under da Vinci-koden..... Jeg har lest den. Ikke i nærheten av så bra som Da Vinci-koden, virker mer som en dårlig kopi... Bare at den faktisk kom ut ført:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg har lest den. Ikke i nærheten av så bra som Da Vinci-koden, virker mer som en dårlig kopi... Bare at den faktisk kom ut ført:-) Jeg føler også at den ikke på langt nær når opp til "originalen" (setter i anførselstegn fordi Sirkelens ende kom først, som du også skrev) - men nå har jeg bare lest noen få kapitler.... Har du noen andre forslag som er LIKE GODE som da Vinci koden, og litt i samme sjanger? Likte veldig godt Alkymisten, og kjøpte ei bok som visstnok skulle være like god (Rubins reise eller noe sånt). Den var virkelig en dårlig kopi!!! Holdt på med den i flere måneder og gav til slutt opp å fullføre - og boka var ikke lang..... :-( 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg skal lese noe pensum samt Jo Nesbø. Men jeg skal jobbe i påsken så jeg vet ikke hvor mye jeg får lest, da.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.