Gjest blomsterløk Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Den likte jeg kjempegodt. Har hørt mye positivt omtale om den, har i det hele tatt hørt mye positiv omtale om forfatteren Anne B. Ragde. Så nå har jeg to bøker av henne liggende på vent, Arsenikktårnet og Berlinerpoplene. Deilig når vi kommer på hytta, da får jeg lest masse. Blir litt for liten tid til det i hverdagen, 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Er'u medlem i bokklubben ? Jeg har lest den. Veldig bra, synes jeg. Ja, jeg er medlem i bokklubb. Har hørt mye positiv omtale av den, så jeg gleder meg til å begynne å lese den. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Da liker kanskje du "Et lite drap i Lisboa" og "Rødstrupe". Fikk tak i Rødstrupe på biblioteket i går! Skal ta den med på påskeferie - så skal jeg avlegge rapport på om boka falt i smak! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Fikk tak i Rødstrupe på biblioteket i går! Skal ta den med på påskeferie - så skal jeg avlegge rapport på om boka falt i smak! Jeg er straks ferdig med den.... 0 Siter
Lisabeth Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Ja, jeg er medlem i bokklubb. Har hørt mye positiv omtale av den, så jeg gleder meg til å begynne å lese den. Fascinerende historie. Jeg har ikke lest verken Berlinerpoplene eller Eremittkrepsen. Årsaken til at jeg spurte om du er med i bokklubben, er at de nylig pøste ut Arsenikktårnet som gratisgave til medlemmer. Jeg regner med at det er flere enn meg som tok i mot. Ypperlig for salgstallene til Ragde, og når boka i tillegg var bra er alt bare velstand :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. juli 2006 Skrevet 9. juli 2006 Da liker kanskje du "Et lite drap i Lisboa" og "Rødstrupe". Hei! Måtte bare si at jeg likte Rødstrupe kjempegodt (leste den tidligere i vår) - og nå har jeg nettopp lest Frelseren av Jo Nesbø. Knallspennende! Satt oppe til halv tre i natt for å bli ferdig. Må få tak i den boka som er i mellom dem - men først skal jeg sette i gang med Den digitale festning av Dan Brown. Leste nettopp Engler og demoner, og den var også veldig fengslende! Takk for tipset om Jo Nesbø. Hadde ikke hørt om ham jeg.... :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hei! Måtte bare si at jeg likte Rødstrupe kjempegodt (leste den tidligere i vår) - og nå har jeg nettopp lest Frelseren av Jo Nesbø. Knallspennende! Satt oppe til halv tre i natt for å bli ferdig. Må få tak i den boka som er i mellom dem - men først skal jeg sette i gang med Den digitale festning av Dan Brown. Leste nettopp Engler og demoner, og den var også veldig fengslende! Takk for tipset om Jo Nesbø. Hadde ikke hørt om ham jeg.... :-) Det var jo bra! Jeg har også lest Engler og demoner, og den var spennende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.