Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde dette var et seriøst nettsted for medisinske spørsmål. La inn en erfaring om hemoroider jeg mente andre kunne ha nytte av under "Reise". Prøver å finne tilbake ved å stille spørsmål. Utrolig innviklet og umulig å finne fram. Men diskusjon om mobiltelefoner og nabokrangel er lett å finne.

Skuffende.

fuji1365380447
Skrevet

Det var da ikke noe vanskelig å finne tilbake til ditt innlegg inne på reise!?

Jeg fant det med en gang - det er bare å gå inn på riktig forumgruppe, så kommer det opp.

Alt "pjattet" som foregår her inne på DOL ligger på "åpent forum".

Skrevet

Jeg synes det er lett å finne frem her. Men det har med vane å gjøre.

Det ser vi hver gang webmaster endrer noe her - da lurer folk!

Og pjatt er morsomt. Jeg står vel for om lag 90 % av pjattingen, tenker jeg.

*riktig stolt av meg selv*

Gjest Pjatt er gøy
Skrevet

Fant innlegget på reise på under 5 sekund.

Gjest Persille
Skrevet

"La inn en erfaring om hemoroider jeg mente andre kunne ha nytte av under "Reise""

Var det logisk?

Skrevet

Det var da ikke noe vanskelig å finne tilbake til ditt innlegg inne på reise!?

Jeg fant det med en gang - det er bare å gå inn på riktig forumgruppe, så kommer det opp.

Alt "pjattet" som foregår her inne på DOL ligger på "åpent forum".

Nettopp! Du måtte vite svaret før du stilte spørsmålet! Har søkt hundre ganger med hemoroider, reise og bidet i mange kombinasjoner, både her og der uten å finne fram. Må det være så innviklet?

Skrevet

"La inn en erfaring om hemoroider jeg mente andre kunne ha nytte av under "Reise""

Var det logisk?

Logisk plassering av innlegget? Javisst! Poenget var jo nettopp et anfall "på reise". Hytta, camping, fottur osv.

Gjest Persille
Skrevet

Logisk plassering av innlegget? Javisst! Poenget var jo nettopp et anfall "på reise". Hytta, camping, fottur osv.

Javel - det visste jo ikke jeg...

Jeg bare lurte på hva hemoroider har med reise å gjøre :)

Skrevet

Skjønner ikke helt hva du er så misfornøyd med, men jeg fant innlegget ditt på første side da jeg søkte på ordet 'bidet'.

fuji1365380447
Skrevet

Nettopp! Du måtte vite svaret før du stilte spørsmålet! Har søkt hundre ganger med hemoroider, reise og bidet i mange kombinasjoner, både her og der uten å finne fram. Må det være så innviklet?

Årsaken til at du ikke finner innlegget ditt er at du har stavet det feil. I ditt innlegg så skriver du i overskriften: "hemoroider"

Det er feil - slik skal det staves: hemorroider.

Men du er ikke den eneste som staver det feil - hvis du søker på "hemmorider" som er en intuitiv måte å stave det på, så får du opp nesten hundre treff...

Så det er ikke så helt umulig her inne likevel.

Mrs. Wallace
Skrevet

Innlegget ditt ligger jo øverst på reise - det var kjempelett å finne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...