Gå til innhold

til dere med lavt stoffskifte

Anbefalte innlegg

Gjest litionella
Skrevet

lurer på hva slags plager og symptomer dere hadde før dere ble medisinert??

skal kanskje medisineres mot lavt stoffskifte. men usikker på om det er ille nok enda.

Skrevet

JEg var så sliten at jeg planla når jeg skulle gå ned trappa - måtte ha flere ting å gjøre samtidig slik at jeg slapp å gå opp og ned flere ganger.

Skrevet

JEg var så sliten at jeg planla når jeg skulle gå ned trappa - måtte ha flere ting å gjøre samtidig slik at jeg slapp å gå opp og ned flere ganger.

Jeg syns jeg er litt der igjen nå - enda jeg tar 100 micro pr dag - og så lurer jeg i meg 2 hver fredag - er det en liten dose?

Gjest litionella
Skrevet

Du må ikke vente til det blir ille, da kan du ende opp med å bli ufør, vær glad de har funnet det ut!

gå hit: http://www.xlpluss.no/thyroforum/

kan man reagere med å bli ekstra tørr og kløende om man omgås katter? Hadde en helt ekstrem hudreaksjon da jeg passet to katter. Nå er de borte og det har gitt seg litt, men fortsatt er huden så tørr at det ikke bare kør, det svir.

Skrevet

kan man reagere med å bli ekstra tørr og kløende om man omgås katter? Hadde en helt ekstrem hudreaksjon da jeg passet to katter. Nå er de borte og det har gitt seg litt, men fortsatt er huden så tørr at det ikke bare kør, det svir.

min hud er sånn UTEN katter også på den tiden her :)

Skrevet

Jeg syns jeg er litt der igjen nå - enda jeg tar 100 micro pr dag - og så lurer jeg i meg 2 hver fredag - er det en liten dose?

Jeg tar 0,1 hver dag unntatt lørdag og søndag, da tar jeg 0,2.

Synes kanskje du burde ta en tur til legen for å sjekke ståa. Det kan jo forandre seg, og da må dosen endres.

Skrevet

Jeg tar 0,1 hver dag unntatt lørdag og søndag, da tar jeg 0,2.

Synes kanskje du burde ta en tur til legen for å sjekke ståa. Det kan jo forandre seg, og da må dosen endres.

Ja, skal på tirsdag igjen - legen har hatt permisjon et år .)

Skrevet

Ja, skal på tirsdag igjen - legen har hatt permisjon et år .)

Godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...