Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=303311

Det siste avsnittet sier jo litt da:

"- Dette har ingenting med sex å gjøre. Når jeg har stukket fingeren inn i analåpningen til folk, har det utelukkende vært for å hjelpe dem. Kanskje kan jeg ha blitt litt entusiastisk noen ganger, men det er jo ikke rart at man blir glad når man på et kvarter kurerer folk som har vært syke i årevis."

*GRØØØØSSSS*

Gjest sol etter regn
Skrevet

ÆSJ for en EKLING!!! grrr... jeg blir kvalm! >:((

Gjest pekka ;)
Skrevet

*skummelt* men tenk om det virkelig er noe i det? Dumt at de musklene ikke kan angripes på andre måter da....?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Sitat: "brutt ut i latter og holdt seg for øynene da en kvinnelig pasient tok av seg på overkroppen."

Hæh, da hadde jeg følt meg deilig, om legen hadde brutt ut i latter når jeg stod i bar overkropp foran han.

Nei, takke meg til min fantastisk flinke og empatiske fastlege.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg er så nysgjerrig på hva han han gjort gjort i forhold til hva han burde ha gjort når han har vært "litt entusiastisk". Glad han ikke er min lege hvertfall. Klarer ikke la være å fnise over formuleringen.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg er så nysgjerrig på hva han han gjort gjort i forhold til hva han burde ha gjort når han har vært "litt entusiastisk". Glad han ikke er min lege hvertfall. Klarer ikke la være å fnise over formuleringen.

haha... det samme tenkte jeg også! ;)

Skrevet

Sitat: "brutt ut i latter og holdt seg for øynene da en kvinnelig pasient tok av seg på overkroppen."

Hæh, da hadde jeg følt meg deilig, om legen hadde brutt ut i latter når jeg stod i bar overkropp foran han.

Der er det nok en meeget spesiell humor ute og går, tror jeg..

Skrevet

*skummelt* men tenk om det virkelig er noe i det? Dumt at de musklene ikke kan angripes på andre måter da....?

Det tror jeg at jeg driter i å finne ut! :)

Gjest pekka
Skrevet

Det tror jeg at jeg driter i å finne ut! :)

hehe, ja er glad legen min holder seg til de kjente metoder når det gjelder behandling mm.

Skrevet

Uansett om det ikke skulle ligge noe seksuelt i hans oppførsel er han jo fullsetendig uten sosiale antenner..., utrolig at han har blitt ansatt videre etter så mange klagesaker....

Skrevet

Ærede redaktør!

Litt lite relevant i anal-sammenhenger kanskje, men jeg har registrert at du har en enda høyere profil i det nye nummeret av internavisen din, og nå framstår som bladets redaktør? ;o)

Skrevet

Ærede redaktør!

Litt lite relevant i anal-sammenhenger kanskje, men jeg har registrert at du har en enda høyere profil i det nye nummeret av internavisen din, og nå framstår som bladets redaktør? ;o)

Det er jo jeg som lager bladet rent fysisk - så jeg-tenkte jeg måtte ha på navnet mitt.men redaktør er jeg ikke. Prøv påskenøttene da! hehe (de har jeg også laget)

Skrevet

Det er jo jeg som lager bladet rent fysisk - så jeg-tenkte jeg måtte ha på navnet mitt.men redaktør er jeg ikke. Prøv påskenøttene da! hehe (de har jeg også laget)

Jeg har for tiden nok med mine egne nøtter...;o)

Fint blad!

Skrevet

Jeg har for tiden nok med mine egne nøtter...;o)

Fint blad!

det er forresten ikkeno internblad *grynt*

Skrevet

det er forresten ikkeno internblad *grynt*

Bransjeintern da kanskje...??

Skrevet

Bransjeintern da kanskje...??

Ja! - Kundeavis! :()

Skrevet

*Sender en varm tanke til legen min som er helt fantastisk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...