Gå til innhold

muskelknuter på leggen - tips??

Anbefalte innlegg

Gjest sol etter regn
Skrevet

Har to muskelknuter fremme på leggen, ser ut som om det er på samme senen da de er helt parallelle over hverandre. Har hatt dem i maaange år (17-18), og ikke vært spesielt plaget av dem. Nå har jeg derimot begynt å få en del smerter i beinet, det verker og stråler ned mot vristen/tærne. Spesielt skjer dette når jeg går en del. Jeg må stoppe og strekke ut, og massere fremsiden av leggen.

Hvordan blir man kvitt slike?? Jeg masserer daglig, men vet ikke hvordan. Der kulen/knuten er, er det en myk/bløt grop, men det kjennes nesten ut som om det er små bruskkuler inni selve knuten. Rundt er det fast, vanlig legg..

Skal man trykke rett nedi "krateret", eller skal man massere rundt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...