Rakel03 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Heisann! Jeg har funnet verdens skjønneste gutt, og er kjempeforelsket om dagen. Jeg kan vel egentlig ikke kalle oss kjærester helt ennå.Men det er bare et tidspørsmål... Denne gutten "min" har bursdag over helga, og jeg har lyst til å sende han en gave for å vise han at jeg tenker på han. (Vi bor 5 timer unna hverandre.) Jeg trenger noen gavetips! Jeg har ikke tenkt til å kjøpe en stor gave - bare en liten, symbolsk gave for å vise at jeg setter pris på han! På forhånd takk for alle innspill :-) 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 De selger jo slike sjokolader på bokhandlene med forskjellig innpakning. På noen står det f.eks 'Denne sjokoladen byttes mot et kyss', 'Til verdens beste' osv. De er søte. 0 Siter
Gjest LauraMiller Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hell litt kaldt vann i blodet, og vent til dere er "ordentlige" kjærester. Internett-kjæreste? Med tanke på avstanden? Har du møtt han? 0 Siter
Rakel03 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Hell litt kaldt vann i blodet, og vent til dere er "ordentlige" kjærester. Internett-kjæreste? Med tanke på avstanden? Har du møtt han? :-) Jada, jeg har møtt han. Har kjent han i to år, og de siste månedene har det blitt seriøst. Hadde bare trengt noen innspill på en liten gave med en personlig vri! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.