Gjest takk for erfaringer Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Moren til barnet ringte og minnet mannen min på at barnet blir tenåring og at han måtte huske å sende en gave. Selvsagt kan han sende en gave, men jeg synes det var litt frekt. Jeg sendte nettopp en pakke til dem. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det er ikke så vanlig å be om gaver, nei Jeg tror ikke det er vanlig for faddere å gi noe ekstra til vanlige dager, men til konfirmasjonen pleier man å gi litt mer. 0 Siter
Moraki Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det tradisjonelle er at gudforeldre gir barna penger og nødvendigheter når det passer seg sånn. Dessuten skal man gi åndelig veiledning og støtte, men det visste dere sikkert. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Du verden - hun må da komme høyt opp på listen over tidenes frekkeste mødre?! Jeg hadde ikke engang kommet til å tenke på det. 0 Siter
Gjest takk for erfaringer Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Du verden - hun må da komme høyt opp på listen over tidenes frekkeste mødre?! Jeg hadde ikke engang kommet til å tenke på det. Jeg synes også det var frekt, og det har jeg også sagt til mannen min. Men han vil ikke snakke om det nå.... Jeg sa at vi bestemmer hvem/når vi skal gi noe, ikke sant? Jeg finner meg ikke i at hun skal kommandere ham. 0 Siter
fresja Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Pappa var fadder på en jente. Det hendte at mora hintet han om at nå hadde snart jenta bursdag... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.