Gå til innhold

Hva er vanlig å gi barn man var fadder/gudfar til?

Anbefalte innlegg

Gjest takk for erfaringer
Skrevet

Moren til barnet ringte og minnet mannen min på at barnet blir tenåring og at han måtte huske å sende en gave. Selvsagt kan han sende en gave, men jeg synes det var litt frekt. Jeg sendte nettopp en pakke til dem.

Skrevet

Det er ikke så vanlig å be om gaver, nei ;)

Jeg tror ikke det er vanlig for faddere å gi noe ekstra til vanlige dager, men til konfirmasjonen pleier man å gi litt mer.

Skrevet

Det tradisjonelle er at gudforeldre gir barna penger og nødvendigheter når det passer seg sånn. Dessuten skal man gi åndelig veiledning og støtte, men det visste dere sikkert.

Skrevet

Du verden - hun må da komme høyt opp på listen over tidenes frekkeste mødre?!

Jeg hadde ikke engang kommet til å tenke på det.

Gjest takk for erfaringer
Skrevet

Du verden - hun må da komme høyt opp på listen over tidenes frekkeste mødre?!

Jeg hadde ikke engang kommet til å tenke på det.

Jeg synes også det var frekt, og det har jeg også sagt til mannen min. Men han vil ikke snakke om det nå.... Jeg sa at vi bestemmer hvem/når vi skal gi noe, ikke sant? Jeg finner meg ikke i at hun skal kommandere ham.

Skrevet

Pappa var fadder på en jente. Det hendte at mora hintet han om at nå hadde snart jenta bursdag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...