Gjest På tide med en vask ja:) Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Noen som har denne? Det står at trekkene må renses, men er det noen som har prøvd å ta disse i vaskemaskinen? Jeg har denne og nå er det på tide med en vask av trekkene, lurte på om jeg skulle turde og ta de i vaskemaskinen på et ullprogram? 0 Siter
Cinnamona Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg har hørt at det går fint. Har selv en slik sofa, og vurderer også å vaske trekkene selv snart - i maskin 0 Siter
alida Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har karlanda benk med hvitt trekk. Har vaska trekket forsiktig i vaskemaskina, men det krympa litt. 0 Siter
Gjest På tide med en vask ja:) Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Jeg har hørt at det går fint. Har selv en slik sofa, og vurderer også å vaske trekkene selv snart - i maskin Hei igjen:) Ville bare si at nå har jeg vasket trekkene til sofaen, og det gikk supert. 30 grader på ullvask og de ble som nye. Bare til info. hvis du lurte på å vaske dine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.