skorpion1975 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 MÅ man ha hageslange uttak for å kunne bruke denne? Trenger noe til å få spylt unna sand/støv fra terassen... 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ehh, hvor skal du ellers få vannet fra? Du må ha tilførsel av vann fra en hageslange slik at du får trykk inn på vaskeren. Motoren gir bare trykk ut fra vaskeren, den suger ikke vann fra f.eks en tank. 0 Siter
Gjest høyt Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hvor skulle ellers vannet komme fra? Du kan vel muligens få hektet den på ei kran inne da, men det er vel litt styr. 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Hvor skulle ellers vannet komme fra? Du kan vel muligens få hektet den på ei kran inne da, men det er vel litt styr. Trodde kanskje jeg kunne bruke vasken inne...(hm) Bare en sånn liten høyttrykksspyler. 0 Siter
skorpion1975 Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Ehh, hvor skal du ellers få vannet fra? Du må ha tilførsel av vann fra en hageslange slik at du får trykk inn på vaskeren. Motoren gir bare trykk ut fra vaskeren, den suger ikke vann fra f.eks en tank. Jeg var egentlig klar over det, men jeg VIL at det skal kunne brukes med et annet annet... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hageslange og overgang som passer til kranen på kjøkkenet f.eks. 0 Siter
keinstein Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ehh, hvor skal du ellers få vannet fra? Du må ha tilførsel av vann fra en hageslange slik at du får trykk inn på vaskeren. Motoren gir bare trykk ut fra vaskeren, den suger ikke vann fra f.eks en tank. Jeg har brukt trykkvasker fra en regn/smeltevannstank. Men da var det et lite overtrykk på vannet, en meter ca, og jeg slapp ut all lufta i slangen helt fram til pumpa. Men litt overtrykk må det være, da pumpa som regel ikke kan suge nok luft. 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Trodde kanskje jeg kunne bruke vasken inne...(hm) Bare en sånn liten høyttrykksspyler. Du kan bruke vasken inne, hvis du klarer å feste på en slange der. Men sørg for å feste den skikkelig så det blir tett og ikke spruter vann overalt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.