Gå til innhold

Høytrykksspyler

Anbefalte innlegg

skorpion1975
Skrevet

MÅ man ha hageslange uttak for å kunne bruke denne?

Trenger noe til å få spylt unna sand/støv fra terassen...

Fortsetter under...

Skrevet

Ehh, hvor skal du ellers få vannet fra?

Du må ha tilførsel av vann fra en hageslange slik at du får trykk inn på vaskeren.

Motoren gir bare trykk ut fra vaskeren, den suger ikke vann fra f.eks en tank.

Gjest høyt
Skrevet

Hvor skulle ellers vannet komme fra? Du kan vel muligens få hektet den på ei kran inne da, men det er vel litt styr.

skorpion1975
Skrevet

Hvor skulle ellers vannet komme fra? Du kan vel muligens få hektet den på ei kran inne da, men det er vel litt styr.

Trodde kanskje jeg kunne bruke vasken inne...(hm)

Bare en sånn liten høyttrykksspyler.

skorpion1975
Skrevet

Du må ha tilførsel av vann fra en hageslange slik at du får trykk inn på vaskeren.

Jeg var egentlig klar over det, men jeg VIL at det skal kunne brukes med et annet annet...

mil1365380270
Skrevet

Hageslange og overgang som passer til kranen på kjøkkenet f.eks.

Annonse

Skrevet

Jeg har brukt trykkvasker fra en regn/smeltevannstank. Men da var det et lite overtrykk på vannet, en meter ca, og jeg slapp ut all lufta i slangen helt fram til pumpa. Men litt overtrykk må det være, da pumpa som regel ikke kan suge nok luft.

Skrevet

Trodde kanskje jeg kunne bruke vasken inne...(hm)

Bare en sånn liten høyttrykksspyler.

Du kan bruke vasken inne, hvis du klarer å feste på en slange der.

Men sørg for å feste den skikkelig så det blir tett og ikke spruter vann overalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...