Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Nei du tuller? Han har da vel ikke så dårlig smak? Jeg har bare møtt Elin Tvedt èn gang, men da ble jeg overrsaket over hvor hvor sympatisk hun virket. Og ikke minst bittelita... 0 Siter
Gjest er det sant? Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg har bare møtt Elin Tvedt èn gang, men da ble jeg overrsaket over hvor hvor sympatisk hun virket. Og ikke minst bittelita... Hvor lite sympatisk? Det merka jeg også når jeg traff henne. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hvor lite sympatisk? Det merka jeg også når jeg traff henne. Jeg ser at jeg hadde en skrivefeil, at jeg skrev "hvor hvor sympatisk". Men feilen var et "hvor" for mye. Med andre ord: Jeg likte henne, og fant henne sympatisk, ikke det motsatte! 0 Siter
Gjest er det sant? Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg ser at jeg hadde en skrivefeil, at jeg skrev "hvor hvor sympatisk". Men feilen var et "hvor" for mye. Med andre ord: Jeg likte henne, og fant henne sympatisk, ikke det motsatte! Ok. 0 Siter
Cinnamona Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kan jo ikke si det.. Men, det er sant. Hehe, det er greit Aaaah, sladder er bra. 0 Siter
tonie Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hun har en variert smak, det skal hun ha. Hvis det er sant har vel Ari og den nye vinen eller hva de nå kaller seg nå for tida enda et medlem fra nrk. Jeg mistenker dem for å ha en hemmelig plan om å kuppe statskanalen. De passer sikkert bra sammen, da:-) 0 Siter
Gjest turn off.. Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg ser at jeg hadde en skrivefeil, at jeg skrev "hvor hvor sympatisk". Men feilen var et "hvor" for mye. Med andre ord: Jeg likte henne, og fant henne sympatisk, ikke det motsatte! Jeg hadde vurdert å bli lesbisk hvis jeg måtte velge mellom dem. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde vurdert å bli lesbisk hvis jeg måtte velge mellom dem. Trond Giske er ikke akkurat min type heller :-) 0 Siter
kizmiaz Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Menn med Makt er alltid tiltrekkende, uansett hvordan de ser ut. Det må være forklaringen. 0 Siter
Line Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Are you kiddin'? Er det Se og Hør som er ute med leppa igjen nå? Hehehe... 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde vurdert å bli lesbisk hvis jeg måtte velge mellom dem. Ville du heller levd med det stirrende blikket til Elin Tvedt 24/7? Ikke jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ville du heller levd med det stirrende blikket til Elin Tvedt 24/7? Ikke jeg. Ho er skummel! 0 Siter
Gjest turn off Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ville du heller levd med det stirrende blikket til Elin Tvedt 24/7? Ikke jeg. Et bedre alternativ hadde selvsagt vært å bli nonne. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Et bedre alternativ hadde selvsagt vært å bli nonne. Hvis jeg hadde fått valget mellom å ha sex med Elin Tvedt, ha sex med Trond Giske eller bli nonne, så hadde jeg definitivt valgt å bli nonne. 0 Siter
mettewa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det der er gammelt nytt, de var visstnok sammen, men er ikke det lenger. 0 Siter
fresja Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Men hvorfor reiser hun da hjem til Ølen i alle friukene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.