Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er den eneste gang jeg kan huske påska - hehe

Det var spennende det!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• gripp

5

• MsSophie

3

• Aryane

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Ja, du verden for en serie.

Det spesielle var jo at serien var lagt til noen spesielt naturskjønne omgivelser, uten at jeg husker mer om det i farten.

Men ingen som har sett Malstrøm, vil noensinne glemme den.

Burde vi gjøre et opprop med krav om reprise?

Skrevet

Det spesielle var jo at serien var lagt til noen spesielt naturskjønne omgivelser, uten at jeg husker mer om det i farten.

Den har faktisk gått i repris.

Skrevet

Var det ikke i området rundt Ålesund? Husker den også godt!

mvh

Skrevet

Det var en utrolig skummel synging/melodi til den, ellers husker jeg BARE at den var skummel. Var det noen ekle porselensdukker med?

Skrevet

Det var en utrolig skummel synging/melodi til den, ellers husker jeg BARE at den var skummel. Var det noen ekle porselensdukker med?

Jepp...ekle dukker...*grøss*

Gjest prust
Skrevet

Grøss! Jeg husker også den grusomme vignettmelodien:

"Du...du...duuuuu...dooooouuuuuuuuduuu!"

Og den dokka som grein. Og hun bak gardinet....

Grøss og gru!

Hvilket år var det? Tipper 1982 eller 1983.

Skrevet

Husker den ja...de dukkene og greier...er den å få på dvd?

Skrevet

Da satser vi på utgivelse på video.

serendipity
Skrevet

Å ja,,, guri, den var vemmelig.. men jeg var vel ikke særlig stor heller da jeg så den....

Skrevet

Den var skrekkelig skummel, jeg fikk helt noia da jeg julen etter fikk porselensdukke i julegave. :)

Jeg ser for meg en gul hytte på en øy, stemmer det eller er jeg helt ute å kjøre nå?

Gjest togli
Skrevet

Var det ikke i området rundt Ålesund? Husker den også godt!

mvh

Jeg kjører forbi der hver dag;-)

Glemmer aldri den serien!!

Skrevet

Uff, den var fæl. Får gåsehud bare jeg tenker på kjenningsmelodien selv om det er evigheter siden den gikk på TV. Den har gjort et uutslettelig inntrykk:-)

Gjest theoline
Skrevet

Husker den jeg også, men var nok ikke så veldig gammel, husker en hytte, porselensdukker og en brann, stemmer det at den hytten brant?

På lik linje som da Twin Peaks gikk første gangen, var vettskremt, og har ikke sett reprisene heller, huff!

Skrevet

Åja....det husker jeg og, hvorfor kan de ikke sende det i reprise da?

Kom igjen....vi bomber NRK med mail.... :o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hm, er visst helt bortreist jeg.

Husker ikke dette.

:(

hare1365380455
Skrevet

Når gikk den serien på tv? Jeg husker tittelen og lurer på om jeg ikke fikk lov til å se den hjemme......

Skrevet

Undersøkte litt, og det viser seg at det er BBC som har alle rettighetene til serien, og det er ingen planer om å gi den ut på DVD.

Vet den ble sendt i reprise en gang, men det må vel være mulig å få se den enda en gang?

Skrevet

Når gikk den serien på tv? Jeg husker tittelen og lurer på om jeg ikke fikk lov til å se den hjemme......

den gikk i 1985

Skrevet

Jeg kjenner en som sier han kjøpte den øya - utenfor Ålesund-Volda_Ørsta-traktene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...