flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det er den eneste gang jeg kan huske påska - hehe Det var spennende det! 0 Siter
gripp Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja, du verden for en serie. Det spesielle var jo at serien var lagt til noen spesielt naturskjønne omgivelser, uten at jeg husker mer om det i farten. Men ingen som har sett Malstrøm, vil noensinne glemme den. Burde vi gjøre et opprop med krav om reprise? 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja, du verden for en serie. Det spesielle var jo at serien var lagt til noen spesielt naturskjønne omgivelser, uten at jeg husker mer om det i farten. Men ingen som har sett Malstrøm, vil noensinne glemme den. Burde vi gjøre et opprop med krav om reprise? Den har faktisk gått i repris. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja, du verden for en serie. Det spesielle var jo at serien var lagt til noen spesielt naturskjønne omgivelser, uten at jeg husker mer om det i farten. Men ingen som har sett Malstrøm, vil noensinne glemme den. Burde vi gjøre et opprop med krav om reprise? Var det ikke i området rundt Ålesund? Husker den også godt! mvh 0 Siter
gullfisk Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det var en utrolig skummel synging/melodi til den, ellers husker jeg BARE at den var skummel. Var det noen ekle porselensdukker med? 0 Siter
MsSophie Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det var en utrolig skummel synging/melodi til den, ellers husker jeg BARE at den var skummel. Var det noen ekle porselensdukker med? Jepp...ekle dukker...*grøss* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Grøss! Jeg husker også den grusomme vignettmelodien: "Du...du...duuuuu...dooooouuuuuuuuduuu!" Og den dokka som grein. Og hun bak gardinet.... Grøss og gru! Hvilket år var det? Tipper 1982 eller 1983. 0 Siter
pirko Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Den har faktisk gått i repris. Husker den ja...de dukkene og greier...er den å få på dvd? 0 Siter
gripp Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Den har faktisk gått i repris. Da satser vi på utgivelse på video. 0 Siter
serendipity Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Å ja,,, guri, den var vemmelig.. men jeg var vel ikke særlig stor heller da jeg så den.... 0 Siter
Velouria Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Den var skrekkelig skummel, jeg fikk helt noia da jeg julen etter fikk porselensdukke i julegave. Jeg ser for meg en gul hytte på en øy, stemmer det eller er jeg helt ute å kjøre nå? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Var det ikke i området rundt Ålesund? Husker den også godt! mvh Jeg kjører forbi der hver dag;-) Glemmer aldri den serien!! 0 Siter
tonie Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Uff, den var fæl. Får gåsehud bare jeg tenker på kjenningsmelodien selv om det er evigheter siden den gikk på TV. Den har gjort et uutslettelig inntrykk:-) 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Husker den jeg også, men var nok ikke så veldig gammel, husker en hytte, porselensdukker og en brann, stemmer det at den hytten brant? På lik linje som da Twin Peaks gikk første gangen, var vettskremt, og har ikke sett reprisene heller, huff! 0 Siter
Aryane Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Åja....det husker jeg og, hvorfor kan de ikke sende det i reprise da? Kom igjen....vi bomber NRK med mail.... ) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hm, er visst helt bortreist jeg. Husker ikke dette. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Når gikk den serien på tv? Jeg husker tittelen og lurer på om jeg ikke fikk lov til å se den hjemme...... 0 Siter
Aryane Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Undersøkte litt, og det viser seg at det er BBC som har alle rettighetene til serien, og det er ingen planer om å gi den ut på DVD. Vet den ble sendt i reprise en gang, men det må vel være mulig å få se den enda en gang? 0 Siter
Aryane Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Når gikk den serien på tv? Jeg husker tittelen og lurer på om jeg ikke fikk lov til å se den hjemme...... den gikk i 1985 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Ja, du verden for en serie. Det spesielle var jo at serien var lagt til noen spesielt naturskjønne omgivelser, uten at jeg husker mer om det i farten. Men ingen som har sett Malstrøm, vil noensinne glemme den. Burde vi gjøre et opprop med krav om reprise? Jeg kjenner en som sier han kjøpte den øya - utenfor Ålesund-Volda_Ørsta-traktene 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.