Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den har faktisk gått i repris.

ikke tull'a!!!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• gripp

5

• MsSophie

3

• Aryane

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

hare1365380455
Skrevet

den gikk i 1985

Jeg tror jeg så litt av en episode hos en venninne, men jeg hadde ikke lov til å se av foreldrene mine.

Skrevet

Huff, har mareritt om de ekle dukkene enda! Den gang hadde jeg rommet mitt fullt av porselensdukker også, jeg ble helt mørkredd jeg.

Skrevet

Yes, I remember Ingrid and Anne Marie. Den ene var gal og den andre ikke, men så viste det seg at den gale søsteren var den minst gale.

Skrevet

Ja, du verden for en serie.

Det spesielle var jo at serien var lagt til noen spesielt naturskjønne omgivelser, uten at jeg husker mer om det i farten.

Men ingen som har sett Malstrøm, vil noensinne glemme den.

Burde vi gjøre et opprop med krav om reprise?

Jeg husker godt innspillingen. De gule kulisseveggene som var satt opp på den lille holmen (jeg kaller det heller det enn øy ...).

Holmen kunne jeg forøvrig nesten se fra stuevinduet vårt.

Skrevet

Jeg kjenner en som sier han kjøpte den øya - utenfor Ålesund-Volda_Ørsta-traktene :)

Det er ganske langt fra Ørsta og Volda da, og jeg tviler veldig på om han kompisen din snakker sant ... :-)

Skrevet

Den har faktisk gått i repris.

Ja, jeg husker reprisen. På begynnelsen av nittitallet.

Skrevet

Åhåhåh, det gjør jeg også. Jeg kunne ikke vært gammel, men Malstrøm sitter i. Da sov vi med åpne soveromsdører en lang periode både broren min og jeg!

Skrevet

Det er ganske langt fra Ørsta og Volda da, og jeg tviler veldig på om han kompisen din snakker sant ... :-)

Han snakker sant :)

Skrevet

Ja, du verden for en serie.

Det spesielle var jo at serien var lagt til noen spesielt naturskjønne omgivelser, uten at jeg husker mer om det i farten.

Men ingen som har sett Malstrøm, vil noensinne glemme den.

Burde vi gjøre et opprop med krav om reprise?

Jeg tilstår skjelvende at jeg ikke husker Malstrøm. De onde, sjalu og grådige myrder av en eller annen grunn for fote rundt påsketider, så jeg har virkelig problemer med å gjenkalle én serie (film?) blant så mange. Et lite vink?

Skrevet

Jeg tilstår skjelvende at jeg ikke husker Malstrøm. De onde, sjalu og grådige myrder av en eller annen grunn for fote rundt påsketider, så jeg har virkelig problemer med å gjenkalle én serie (film?) blant så mange. Et lite vink?

Eneste grunnen til at jeg husker serien, er lokasjonene hvor man filmet, et greit plot, litt mystikk og så var det norsk tale naturligvis.

Men det er altså over 20 år siden dette, og jeg har få hint å bidra med utover det som står i tråden her...(noen nifse dukker, brennende hus og sinnsyke søstre).

Skrevet

Eneste grunnen til at jeg husker serien, er lokasjonene hvor man filmet, et greit plot, litt mystikk og så var det norsk tale naturligvis.

Men det er altså over 20 år siden dette, og jeg har få hint å bidra med utover det som står i tråden her...(noen nifse dukker, brennende hus og sinnsyke søstre).

...eller var det norsk tale?...fan, nå begynner jeg å lure her....Flisa!!!! Bistå meg her. Helvete.

Skrevet

Var det norsk tale, da? Innbildte meg at den gikk på engelsk? Men jeg kan selvsagt ta helt feil!

Husker også dukkene og brennende hus - og at det var skikkelig skummelt. Ellers lite.

Skrevet

Var det ikke noe med Ekornes også? eller tuller jeg med hue nå?

Skrevet

...eller var det norsk tale?...fan, nå begynner jeg å lure her....Flisa!!!! Bistå meg her. Helvete.

det var begge deler :)

Skrevet

det var begge deler :)

Javisst, da er det ikke rart det blir kluss i memoriet.

Skrevet

Nei, den gikk jeg glipp av. Kanskje det var vin-påske.

Skrevet

Etter å ha lest hele tråden så demrer det svakt, jeg har sett serien, men husker den ikke så veldig godt.

Husker også en påskekrim (?) som foregikk nordafor - den var gyselig skummel! Noe med et fly?

Skrevet

Husker det godt! Det ble filma ikke så langt fra hvor jeg bor - og jeg kjører forbi stedet nokså ofte.

Det _var_ spennende, men vi daua litt av skam når disse engelske skuespillerne liksom skulle snakke "norsk"...

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...