Elbereth Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Etter å ha lest hele tråden så demrer det svakt, jeg har sett serien, men husker den ikke så veldig godt. Husker også en påskekrim (?) som foregikk nordafor - den var gyselig skummel! Noe med et fly? Er ikke det den som het Rød Snø? 2.verdenskrig-plot? Husker ikke så mye av den, men DVD'n er å få på cdon.com for tida 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Er ikke det den som het Rød Snø? 2.verdenskrig-plot? Husker ikke så mye av den, men DVD'n er å få på cdon.com for tida Nei, handlingen i Rød Snø foregikk jo i Sverige. Men den var også skikkelig spennende! ) 0 Siter
Gjest hendriette Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Husker det godt! Det ble filma ikke så langt fra hvor jeg bor - og jeg kjører forbi stedet nokså ofte. Det _var_ spennende, men vi daua litt av skam når disse engelske skuespillerne liksom skulle snakke "norsk"... Er du Misværlapp? 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Husker det godt! Det ble filma ikke så langt fra hvor jeg bor - og jeg kjører forbi stedet nokså ofte. Det _var_ spennende, men vi daua litt av skam når disse engelske skuespillerne liksom skulle snakke "norsk"... Ja - det var litt teit. 0 Siter
monass Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Malstrøm husker jeg... iallefall et gult hus :-) En kvinne i min alder husker også Helmer og Sigurdson, men det var vel ikke spesielt påskekrim. Gleder meg forøvrig til påske OG krim 0 Siter
Gjest spenning, spenning Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Denne: http://birdland2.netfirms.com/Maelstrom.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.