Aryane Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 http://www.ba.no/nyheter/urix/article2035727.ece ) 0 Siter
Gjest fint det Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja, selvsagt gjør det det. Men det er vel endel som ikke godtar denne. Alt av sånne myter som er fra gammelt har en logisk forklaring. Så sant de ikke er helt oppdiktet da. Fint de finner ut av det, slik at folk kan revurdere synes på bibelen litt... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det kan også ha vært veldig varmt slik at det dannes fatamorgana / luftspeilinger, så det ser ut som det er vann på bakken. Også sto Jesus midt oppi der. Eller så kan man kanskje ikke ta Bibelen bokstavelig :-) 0 Siter
Gjest sikkert det Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 uansett så gikk han PÅ vannet Jeg kan også gå på vannet.....om vinteren. 0 Siter
mum Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det er om å gjøre å vite hvor steinene ligger! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja, selvsagt gjør det det. Men det er vel endel som ikke godtar denne. Alt av sånne myter som er fra gammelt har en logisk forklaring. Så sant de ikke er helt oppdiktet da. Fint de finner ut av det, slik at folk kan revurdere synes på bibelen litt... De som tror, kommer nok aldri til å revuderer sitt syn på Bibelen, på samme måte som at jeg aldri kommer til å se på den som noe annet enn en veldig kjedelig eventyrbok. 0 Siter
Goliath Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det hadde vært helt i Jesus sin ånd å kjøre det trikset der:-) Han var en skikkelig tryllekunstner i sin (overtroens) tid...he-he... 0 Siter
Gjest yeah, right. Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 De som tror, kommer nok aldri til å revuderer sitt syn på Bibelen, på samme måte som at jeg aldri kommer til å se på den som noe annet enn en veldig kjedelig eventyrbok. Merkelig at alt skal "forklares" i disse tider. Det at det KAN ha vært et isflak betyr ikke at det VAR et isflak. Temmelig lei sånne "nå skal vi finne en forklaring på alt" mentaliteten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.