Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Vil fjerne hårene som vokser mellom øyenbrynene, har noen prøvd laser med "radiofrekvens"? Det koster 800 pr gang på den klinikken jeg sjekker ut nå (i Oslo) finnes det like bra / billigere tilbud? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kan barbere deg jeg. Men det blir ikke varig da, mne jeg liker å barbere jentene så du kan gjerne komme igjen og få ny behandling:-) 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kan barbere deg jeg. Men det blir ikke varig da, mne jeg liker å barbere jentene så du kan gjerne komme igjen og få ny behandling:-) Mellom øyebryna? - kan det være no pirrende da? *ler* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kan barbere deg jeg. Men det blir ikke varig da, mne jeg liker å barbere jentene så du kan gjerne komme igjen og få ny behandling:-) *stønner* oh yes, take my unibrow! ;-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Mellom øyebryna? - kan det være no pirrende da? *ler* Selvsagt, har du ikke prøvd det før du da?? 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 *stønner* oh yes, take my unibrow! ;-) Hehe......... 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Selvsagt, har du ikke prøvd det før du da?? jo - men det er jo bare et svisj - rekker ikke kjenne etter! hehe 0 Siter
mrxx Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 jo - men det er jo bare et svisj - rekker ikke kjenne etter! hehe Du må lære deg å nyte det og ta deg litt lenger tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.