Gå til innhold

Hvilken kjendis kjenner du?

Gjest En som bare har "vanlige" venner

Anbefalte innlegg

Gjest En som bare har "vanlige" venner
Skrevet

...Eller hvilken er du?

Mener ikke at man skal skrive navn og sånn, men hinte litt slik at vi andre blir kjempenysgjerrige og slipper å konsentrere oss om kjedelige skoleoppgaver.

Jeg kjenner desverre ingen kjente fjes, men jeg kjenner en som kjenner eksen til Giske. Og jeg kjenner mange (hvertfall en) som har klina med Märtha. Hehe...

Kanskje noen andre har noe litt sprekere?

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

5

• flisa

3

• Velouria

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjenner og kjenner, har nære venner som er nære venner med kongefamilie, m.fl.

Men jeg får sjelden høre noe sladder *fnys*

Skrevet

Av "a-kjendiser" har jeg bare en på lista, en skuespiller. Og så kjente jeg Gustav Lorentzen (Ludvigsen) da jeg var lita, jeg gikk i barnehagen med sønnen hans. Han hadde spurt etter meg sist han traff faren min, det var litt moro at han husket meg over 20 år etterpå, liksom :)

Gjest prust
Skrevet

Jeg har gått i klasse med (9 år) en av skuespillerne i Hotel Cæsar....

Har vært sjåfør to ganger for to ulike ministere....

Har gått i parallellklasse med en høyt profilert politiker.

Scorer jeg høyt?

Gjest uglybugly
Skrevet

Kjenner en del kjente fjes i politikken, samt i finansverden.Og noen som kjenner noen i kongefamilien, og noen i underholdningsbransjen.

Gjest topphemmeligidag
Skrevet

Mange. Blant annet en som er blitt et begrep:)

En som synger i et av Norges mest kjente band og mange, mange flere. Jeg vanket på Rebekka West i sin tid, og "alle" de unge håpefulle som hang der fast er vel kjendiser innenfor et eller annet felt i dag? ;)

Skrevet

Kjenner og kjenner ja, men jeg har truffet flere, bl.a. Elisabeth Andreason, Arve Opsahl, Elsa Lystad, Geir Kvarme, Olav Klingen, Geir Børresen, Idol-Sandra.

"Sprekere" er det kanskje at Märtha har sitti på fanget til mannen min... hehe

Skrevet

En løytnant i min bataljon sa han hadde pult Sonja før Harald. Han spurte om det var noe vits i å snakke om. Jeg sa nei, det er det ingen som tror på likevel.

Elles så har jeg truffet og snakket med mange av TV-og undeholdningskjendisene. Vært hejmme hos flere,da jeg jobbet med en nisje innen interiør og teknisk når det gjelder hus og hjem som de færreste hadde råd til.

Gjest Not right now
Skrevet

Jeg kjenner en kjent person innen underholdningsbransjen som er en fast bruker her. H*n har også vært diskutert her inne, men h*n har holdt seg unna de diskusjonene. I allefall med sitt faste nick. :)

Gjest Thekla84
Skrevet

Min storebror og "Ray Kay" (Reinert Olsen som lager musikkvideoene til Mel C og diverse superstjerner) har vært kamerater helt siden de begynte i 1 klasse. De henger sammen når han er hjemme fra Usa på besøk og har med kanel-tyggis til broren min. Er han godkjennt som kjendis? ;)

Aisha1365380364
Skrevet

Jeg kjenner ingen kjendiser. Men jeg har møtt Robbie Williams da, det er jo litt artig :) hehe. Dessverre er han ingen favoritt hos meg.

Skrevet

Jeg kjenner en kjent person innen underholdningsbransjen som er en fast bruker her. H*n har også vært diskutert her inne, men h*n har holdt seg unna de diskusjonene. I allefall med sitt faste nick. :)

Det kan ikke være spesielt moro å oppleve å bli diskutert, når alle andre ikke tror vedkommende er til stede.

Selv kjenner jeg ingen kjente! Jo, forresten.

Jeg har vært sammen med kjendis. men vi har ikke kontakt lenger nå :)

Gjest mener du?
Skrevet

Wencke Knutson?

Skrevet

Forresten, når jeg tenker meg om kjenner jeg 3 som har vært mye på TV de siste årene (reality-programmer). Har ikke kontakt med dem sånn til hverdags, men hilser og prater når vi møtes.

Skrevet

Spør meg heller hvem som ikke er kkendis blant mine venner *s*

Skrevet

Så kult!

Skrevet

En løytnant i min bataljon sa han hadde pult Sonja før Harald. Han spurte om det var noe vits i å snakke om. Jeg sa nei, det er det ingen som tror på likevel.

Elles så har jeg truffet og snakket med mange av TV-og undeholdningskjendisene. Vært hejmme hos flere,da jeg jobbet med en nisje innen interiør og teknisk når det gjelder hus og hjem som de færreste hadde råd til.

Du vet hva du er når du har pult Sonja?

KONGE

Skrevet

Min storebror og "Ray Kay" (Reinert Olsen som lager musikkvideoene til Mel C og diverse superstjerner) har vært kamerater helt siden de begynte i 1 klasse. De henger sammen når han er hjemme fra Usa på besøk og har med kanel-tyggis til broren min. Er han godkjennt som kjendis? ;)

Noe sier meg at vi bor i samme by??? Hvis du ikke vil svare her kan du sende meg en mail på [email protected]

Skrevet

Ettersom jeg jobber i musikkbransjen kjenner jeg en god del kjente artister, men når man jobber så nær dem blir de liksom ikke annet enn vanlige mennesker, det er jo faktisk det de er da! De fleste har iallefall bena plantet på jorden.

Det er alltid spennende når vi drar på "happenings" i utlandet og treffer noen av de store. Den morsomste jeg har hilst på må være Robbie Williams. Han var sjarmerende og morsom og inviterte både meg og kjæresten min på besøk, skulle nok tatt ham på ordet, hehe.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...