Gå til innhold

Hvilken kjendis kjenner du?

Gjest En som bare har "vanlige" venner

Anbefalte innlegg

Gjest Persille
Skrevet

Du vet hva du er når du har pult Sonja?

KONGE

Uff, og jeg klarte ikke la være å le engang... Det nærmer seg helg :)

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

5

• flisa

3

• Velouria

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du vet hva du er når du har pult Sonja?

KONGE

Kult.

Gjest Not right now
Skrevet

Wencke Knutson?

Nei, er hun også her?

Skrevet

Jeg kjenner en kjent person innen underholdningsbransjen som er en fast bruker her. H*n har også vært diskutert her inne, men h*n har holdt seg unna de diskusjonene. I allefall med sitt faste nick. :)

Kjendis - her inne?? *iiiiik* ;o)

Gjest sandex
Skrevet

Kjenner bare 1 A-kjendis og en B/C-kjendis :) :)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har ikke tenkt å hinte noe som helst:)

fei1365380229
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste kjendis, bare hyggelige mennesker :)

amerikafareren
Skrevet

Kjenner en som kjenner eksen til Giske, og mange som blir til en som har klinet med Martha.

Så mange mennesker som jeg kjenner så må nok noen ha klint en eller annen gang, og mange kjenner ekser siden de er vanlige i dagens samfunn.

Skrevet

Kjenner en som kjenner eksen til Giske, og mange som blir til en som har klinet med Martha.

Så mange mennesker som jeg kjenner så må nok noen ha klint en eller annen gang, og mange kjenner ekser siden de er vanlige i dagens samfunn.

Kjenner du kanskje meg og?

amerikafareren
Skrevet

Kjenner du kanskje meg og?

Det er ikke godt å vite:) Kanskje du har klint med noen, eller er eks til noen. Jeg kommer under begge kategoriene.

Skrevet

Vanlige gode venner er de uansett. Jeg gidder ikke legge ut her om hvem og sånn, men i musikknorge kjenner jeg, og jobber innimellom for, endel folk.

Skrevet

Det er ikke godt å vite:) Kanskje du har klint med noen, eller er eks til noen. Jeg kommer under begge kategoriene.

My mistake...

Jeg trodde at inledningen din var noe som kom fra deg, og da kjente vi jo til det samme. Men forstå nå at det var en oppsummering av det jeg allerede hadde skrevet. Så jeg kjenner nok meg...

TJIHI

Skrevet

jeg har møtt exen til Mette-Marit og sett klinebilder

amerikafareren
Skrevet

My mistake...

Jeg trodde at inledningen din var noe som kom fra deg, og da kjente vi jo til det samme. Men forstå nå at det var en oppsummering av det jeg allerede hadde skrevet. Så jeg kjenner nok meg...

TJIHI

Feilen er min, jeg skulle ha markert det.

For all del jeg prøvde å være litt spydig eller ironisk da jeg svarte deg. Jeg synes overhodet ikke det er interessant om noen kliner et sted. Egentlig føler jeg at det er privat som kongelige og andre kjendiser skal få gjøre privat som alle oss andre.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Morra mi heter Martha og faren min heter Ari!

Gjest se og hør og lytt og titt
Skrevet

Som fast leser av SE og HØR kan jeg med stolthet fortelle at jeg kjenner alle!

Gjest Thekla84
Skrevet

Noe sier meg at vi bor i samme by??? Hvis du ikke vil svare her kan du sende meg en mail på [email protected]

Ey! bor vi i samme by? Sånn ca på vestlandet? ;)

Gjest liede
Skrevet

Kjenner og kjenner, har nære venner som er nære venner med kongefamilie, m.fl.

Men jeg får sjelden høre noe sladder *fnys*

Så kjedelig!

Har alltid lurt på hvem SE&HØR mener når de skriver "nære venner av kronprinsparet bekrefter..." Så nære kan de da ikke være.

(Kanskje det er deg :D )

Skrevet

Feilen er min, jeg skulle ha markert det.

For all del jeg prøvde å være litt spydig eller ironisk da jeg svarte deg. Jeg synes overhodet ikke det er interessant om noen kliner et sted. Egentlig føler jeg at det er privat som kongelige og andre kjendiser skal få gjøre privat som alle oss andre.

Jeg ville trodd at folk forsto at det ikke var sensasjonslysten jeg var ute etter her, men snarere hvor lite jeg kjente til kjente.

Og det er mange uinteresannte emner - og kjendisnytt er noe de fleste liker, om mulig bare i smug.

Du interesserte deg i det minste såpass at du tittet innom linken selv.

Privat eller ikke privat, hvem kan kline med hvem som helst for meg, har ikke dømt noen, jeg!

Gjest kjenner og kjenner
Skrevet

Kjenner ingen veldig godt, men var tidligere nabo med en profilert jassmusiker, i samme huset bodde også en krimforfatterinne, men hun flyttet ut samme måned som vi flyttet inn. Nærmeste nabo nå er ansatt i en TV-kanal og er på skjermen jevnlig. Og så hadde jeg en sangartist som "barnehagetante" - hun var kjempepopulær blant oss barna, og jeg husker fortsatt godt at jeg fikk sitte på med henne på sykkel hjem en gang, det var stort da - før hun ble kjent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...