Gjest Persille Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Du vet hva du er når du har pult Sonja? KONGE Uff, og jeg klarte ikke la være å le engang... Det nærmer seg helg 0 Siter
keinstein Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Du vet hva du er når du har pult Sonja? KONGE Kult. 0 Siter
Gjest Not right now Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Wencke Knutson? Nei, er hun også her? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg kjenner en kjent person innen underholdningsbransjen som er en fast bruker her. H*n har også vært diskutert her inne, men h*n har holdt seg unna de diskusjonene. I allefall med sitt faste nick. Kjendis - her inne?? *iiiiik* ;o) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kjenner bare 1 A-kjendis og en B/C-kjendis :) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg har ikke tenkt å hinte noe som helst:) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg tror ikke jeg kjenner en eneste kjendis, bare hyggelige mennesker 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kjenner en som kjenner eksen til Giske, og mange som blir til en som har klinet med Martha. Så mange mennesker som jeg kjenner så må nok noen ha klint en eller annen gang, og mange kjenner ekser siden de er vanlige i dagens samfunn. 0 Siter
Gjest En som bare har "vanlige" venner Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kjenner en som kjenner eksen til Giske, og mange som blir til en som har klinet med Martha. Så mange mennesker som jeg kjenner så må nok noen ha klint en eller annen gang, og mange kjenner ekser siden de er vanlige i dagens samfunn. Kjenner du kanskje meg og? 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kjenner du kanskje meg og? Det er ikke godt å vite:) Kanskje du har klint med noen, eller er eks til noen. Jeg kommer under begge kategoriene. 0 Siter
Velouria Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Vanlige gode venner er de uansett. Jeg gidder ikke legge ut her om hvem og sånn, men i musikknorge kjenner jeg, og jobber innimellom for, endel folk. 0 Siter
Gjest En som bare har "vanlige" venner Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det er ikke godt å vite:) Kanskje du har klint med noen, eller er eks til noen. Jeg kommer under begge kategoriene. My mistake... Jeg trodde at inledningen din var noe som kom fra deg, og da kjente vi jo til det samme. Men forstå nå at det var en oppsummering av det jeg allerede hadde skrevet. Så jeg kjenner nok meg... TJIHI 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 jeg har møtt exen til Mette-Marit og sett klinebilder 0 Siter
amerikafareren Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 My mistake... Jeg trodde at inledningen din var noe som kom fra deg, og da kjente vi jo til det samme. Men forstå nå at det var en oppsummering av det jeg allerede hadde skrevet. Så jeg kjenner nok meg... TJIHI Feilen er min, jeg skulle ha markert det. For all del jeg prøvde å være litt spydig eller ironisk da jeg svarte deg. Jeg synes overhodet ikke det er interessant om noen kliner et sted. Egentlig føler jeg at det er privat som kongelige og andre kjendiser skal få gjøre privat som alle oss andre. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Morra mi heter Martha og faren min heter Ari! 0 Siter
Gjest se og hør og lytt og titt Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Som fast leser av SE og HØR kan jeg med stolthet fortelle at jeg kjenner alle! 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Noe sier meg at vi bor i samme by??? Hvis du ikke vil svare her kan du sende meg en mail på [email protected] Ey! bor vi i samme by? Sånn ca på vestlandet? 0 Siter
Gjest liede Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kjenner og kjenner, har nære venner som er nære venner med kongefamilie, m.fl. Men jeg får sjelden høre noe sladder *fnys* Så kjedelig! Har alltid lurt på hvem SE&HØR mener når de skriver "nære venner av kronprinsparet bekrefter..." Så nære kan de da ikke være. (Kanskje det er deg ) 0 Siter
Gjest En som bare har "vanlige" venner Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Feilen er min, jeg skulle ha markert det. For all del jeg prøvde å være litt spydig eller ironisk da jeg svarte deg. Jeg synes overhodet ikke det er interessant om noen kliner et sted. Egentlig føler jeg at det er privat som kongelige og andre kjendiser skal få gjøre privat som alle oss andre. Jeg ville trodd at folk forsto at det ikke var sensasjonslysten jeg var ute etter her, men snarere hvor lite jeg kjente til kjente. Og det er mange uinteresannte emner - og kjendisnytt er noe de fleste liker, om mulig bare i smug. Du interesserte deg i det minste såpass at du tittet innom linken selv. Privat eller ikke privat, hvem kan kline med hvem som helst for meg, har ikke dømt noen, jeg! 0 Siter
Gjest kjenner og kjenner Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kjenner ingen veldig godt, men var tidligere nabo med en profilert jassmusiker, i samme huset bodde også en krimforfatterinne, men hun flyttet ut samme måned som vi flyttet inn. Nærmeste nabo nå er ansatt i en TV-kanal og er på skjermen jevnlig. Og så hadde jeg en sangartist som "barnehagetante" - hun var kjempepopulær blant oss barna, og jeg husker fortsatt godt at jeg fikk sitte på med henne på sykkel hjem en gang, det var stort da - før hun ble kjent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.