Gå til innhold

Hvilken kjendis kjenner du?

Gjest En som bare har "vanlige" venner

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Morra mi heter Martha og faren min heter Ari!

Og du er utrolig skrivekyndig for alderen!

*Imponert*

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

5

• flisa

3

• Velouria

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

amerikafareren
Skrevet

Jeg ville trodd at folk forsto at det ikke var sensasjonslysten jeg var ute etter her, men snarere hvor lite jeg kjente til kjente.

Og det er mange uinteresannte emner - og kjendisnytt er noe de fleste liker, om mulig bare i smug.

Du interesserte deg i det minste såpass at du tittet innom linken selv.

Privat eller ikke privat, hvem kan kline med hvem som helst for meg, har ikke dømt noen, jeg!

Åh ja jeg titter som alle andre. Kan godt titte i Se og Hør hvis andledning byr seg. Forstår bare ikke helt dette med kliningen. Selv om jeg tittet så ville det ikke falt meg inn å hinte noe som helst om hvem jeg kjenner eller har møtt. Enda mindre å kjenne noen som kjenner en annen som kjenner den tredje som vet om en til som har klint med den første.

Hvis jeg hadde klint med en konge et eller annet sted så hadde det vært spennende for mange, men da hadde jeg i hvert fall holdt kjeft;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Og du er utrolig skrivekyndig for alderen!

*Imponert*

Jæi er jo et sjeni! :D

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har nok truffet de fleste A-kjendiser i Norge - og en håndfull verdensstjerner.

Kjenner noen av dem ganske godt (av de norske, altså). ;o)

Gjest berlitz
Skrevet

Jeg ville trodd at folk forsto at det ikke var sensasjonslysten jeg var ute etter her, men snarere hvor lite jeg kjente til kjente.

Og det er mange uinteresannte emner - og kjendisnytt er noe de fleste liker, om mulig bare i smug.

Privat eller ikke privat, hvem kan kline med hvem som helst for meg, har ikke dømt noen, jeg!

Nei, men "krompen" løp gjennom russebussen vår (russ samtidig) og spurte en av gutta om de hadde fått pult noe den kvelden. Hmmm.... Lite sjarmerende!

Gjest berlitz
Skrevet

huff da, den kom litt feil. Sorry!

Gjest berlitz
Skrevet

Nei, men "krompen" løp gjennom russebussen vår (russ samtidig) og spurte en av gutta om de hadde fått pult noe den kvelden. Hmmm.... Lite sjarmerende!

Skrevet

Kjenner en av de mest populære nyhetsoppleserne (med mere) i TV.

Kjenner (eller kjente dem iallfall i ungdommen) flere som har deltattt i OL.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du blir nok noe stort når du vokser til, skikkelig dronningemne som du er!

Skrevet

Men jeg syns du skulle slutte med smokk, altså.

Mrs. Wallace
Skrevet

I motsetning til hvor høflige, sjarmerende og dannede gjennomsnittlige russegutter er, mener du?

;oP

Gjest berlitz
Skrevet

I motsetning til hvor høflige, sjarmerende og dannede gjennomsnittlige russegutter er, mener du?

;oP

Sant nok!!!

Skrevet

Ey! bor vi i samme by? Sånn ca på vestlandet? ;)

Sånn ca det ja ;-) Sør-vest ett sted, i Nordre delen av et fylke.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Men jeg syns du skulle slutte med smokk, altså.

Ikke såå lett å slutte da! :/

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du blir nok noe stort når du vokser til, skikkelig dronningemne som du er!

Ja. Men nå må jeg legge meg. En ny dag på universitetet i morgen!

Gjest dina2
Skrevet

Kjenner ingen veldig godt, men var tidligere nabo med en profilert jassmusiker, i samme huset bodde også en krimforfatterinne, men hun flyttet ut samme måned som vi flyttet inn. Nærmeste nabo nå er ansatt i en TV-kanal og er på skjermen jevnlig. Og så hadde jeg en sangartist som "barnehagetante" - hun var kjempepopulær blant oss barna, og jeg husker fortsatt godt at jeg fikk sitte på med henne på sykkel hjem en gang, det var stort da - før hun ble kjent.

var det ei av rypdal søstrene?

Gjest dina2
Skrevet

Kjenner ingen veldig godt, men var tidligere nabo med en profilert jassmusiker, i samme huset bodde også en krimforfatterinne, men hun flyttet ut samme måned som vi flyttet inn. Nærmeste nabo nå er ansatt i en TV-kanal og er på skjermen jevnlig. Og så hadde jeg en sangartist som "barnehagetante" - hun var kjempepopulær blant oss barna, og jeg husker fortsatt godt at jeg fikk sitte på med henne på sykkel hjem en gang, det var stort da - før hun ble kjent.

var det ei av rypdal søstrene?

Gjest eks-hallingen
Skrevet

Tja som en eks-halling kan jeg vel si at jeg "kjenner" endel kjendiser :), av yrker kan jeg nevne eks- og eksisterende skøyteløpere, musikere ++

Gjest togli
Skrevet

Jeg kjenner alle som bruker tegnspråk på TV *hehe*

Gjest togli
Skrevet

Jeg har nok truffet de fleste A-kjendiser i Norge - og en håndfull verdensstjerner.

Kjenner noen av dem ganske godt (av de norske, altså). ;o)

Dæven! Du må nesten være kjendis selv du da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...