Gå til innhold

Hvilken kjendis kjenner du?

Gjest En som bare har "vanlige" venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjedelig!

Har alltid lurt på hvem SE&HØR mener når de skriver "nære venner av kronprinsparet bekrefter..." Så nære kan de da ikke være.

(Kanskje det er deg :D )

Men jeg hadde en kjendiskunde i dag. :-) Har flere her, men kan ikke akkurat si jeg kjenner dem....

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

5

• flisa

3

• Velouria

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vanlige gode venner er de uansett. Jeg gidder ikke legge ut her om hvem og sånn, men i musikknorge kjenner jeg, og jobber innimellom for, endel folk.

Kjendiser, eller ei. For meg er det viktig med hvem de er, og ikke med hva de er.

For meg er "kjendisen" jobben deres.

Skrevet

Mange. Blant annet en som er blitt et begrep:)

En som synger i et av Norges mest kjente band og mange, mange flere. Jeg vanket på Rebekka West i sin tid, og "alle" de unge håpefulle som hang der fast er vel kjendiser innenfor et eller annet felt i dag? ;)

Å gå på en Bondevik - det er jo et begrep...

;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det tror jeg min mor også gjorde :-) Tror det var på gymnaset.

Artig!

Du skal se at du og det superhemmelige nicket er søsken ;-)

Gjest prust
Skrevet

Du skal se at du og det superhemmelige nicket er søsken ;-)

Å huff da!

Å nei og nei - den tanken tenkte jeg ikke!

Og søstera mi som er hjemme i permisjon... og sikkert surfer en del....

Grøss!

Gjest vioola
Skrevet

kjenner ingen jeg.

Men når Clinton holdt foredrag i norge hadde man sånne snittebuffet og sånt. Og der var alle statsråder , statsministere , næringslivsledere etc.Masse såkalte kjendiser samlet på et sted som sto og nippet til sjampanjeglassene sine.

Jeg sto rett opp og ned i et hjørnet og pratet med de studentene jeg var der sammen med. Følte meg ganske sjenert og liten. Tror jeg har litt autoritetsfrykt/respekt. Noen av mine andre medstudenter gikk freidig bort til finansiminster for å diskutere økonomisk politikk og til kåre willock for å snakke om Israel/Palestina. Syntes det var modig jeg

Gjest togli
Skrevet

Åh, du mener "Nyheter for døde", som min sønn så fint kalte det da han var 3...? ;)

Hehe :-))

Hamsteren til min lille nevø døde her forleden og jeg hadde et svare strev med å forklare lillebolla (22 mnd) at "Hamstervill" var død. Hn gikk rundt og sa til alle at "Hattervill blei døv!"

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å huff da!

Å nei og nei - den tanken tenkte jeg ikke!

Og søstera mi som er hjemme i permisjon... og sikkert surfer en del....

Grøss!

He he, gav jeg deg en forsmak på påskekrim nå?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er prinsesse Ragnhild fru Lorentzen.

Det var interessant.

Jeg har litt problem med å se for meg deg/henne løpende med hull i overdelen for brystvortene og sikkel over hele underansiktet.

Men man får jo stadig nye aha-opplevelser, så hvorfor ikke?

Skrevet

Det var interessant.

Jeg har litt problem med å se for meg deg/henne løpende med hull i overdelen for brystvortene og sikkel over hele underansiktet.

Men man får jo stadig nye aha-opplevelser, så hvorfor ikke?

Ja, du skulle sett meg spurtende over pampasen! Erling har dessverre dårlig hjerte, så han er bare tidtaker og slimtørker.

Man skal ikke skue tispen på pelsen, vet du.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ja, du skulle sett meg spurtende over pampasen! Erling har dessverre dårlig hjerte, så han er bare tidtaker og slimtørker.

Man skal ikke skue tispen på pelsen, vet du.

"Man skal ikke skue tispen på pelsen, vet du."

Dette er et klart eksempel på at alder ikke er noen hindring for å være tispe.

Men å være loslitt i pelsen er ikke alltid så dumt, da slipper man å frykte flåing.

mariaflyfly
Skrevet

Hehe :-))

Hamsteren til min lille nevø døde her forleden og jeg hadde et svare strev med å forklare lillebolla (22 mnd) at "Hamstervill" var død. Hn gikk rundt og sa til alle at "Hattervill blei døv!"

Hahaha! :) Snorkfrøken går på avdeling med en liten gutt som har døve foreldre. Og hver gang hun venter på BarneTV, snakker hun tegnspråk med nyhetsoppleseren og sier "T's mamma snakker sånn!"

:)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er kusinen til en som spiller i et kjent norsk band..Så jeg kjenner ham, og er på nikk med resten av bandet.Og på grunn av dette, og at flere i familien min er musikere, er jeg sånn på nikk med en del andre kjente musikk-fjes.. Men fetter er vel den eneste jeg kjenner godt som kvalifiserer til "kjendis"..Klarte jeg å gjøre noen bittelitt nysgjerrig nå? Håper det! ;-)

Jo! Eller må mine største sånne "jeg møtte sissel" opplevelser være at jeg har drukket øl med Jokke en hel kveld og at jeg har klint med vokaisten i Raga, når jeg var purung! ;-) Ha! Se der! Jeg har møtt noen kjendiser jo!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vi har gjennomskua deg lenge!

Søren å ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Tidlig krøkes osb...

Bra at du har med deg barnevaktene dine på universitetet, så de kan passe godt på :-)

Her i huset kalles de bodyguard ;o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Her i huset kalles de bodyguard ;o)

Bodyguard?

Aha, de som du hadde bilde av forleden?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bodyguard?

Aha, de som du hadde bilde av forleden?

Jepp. 9 poeng :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp. 9 poeng :D

Bare 9? Fortjente jeg ikke en 10-er?

*Skuffet*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Bare 9? Fortjente jeg ikke en 10-er?

*Skuffet*

OK da.. 10 poeng :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...