Gå til innhold

Hvilken kjendis kjenner du?

Gjest En som bare har "vanlige" venner

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amerikafareren

5

• flisa

3

• Velouria

3

• Reg@l

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest M.Angelica
Skrevet

*Stråler av lykke*

Du kan få 5 poeng til siden det er helg! :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du kan få 5 poeng til siden det er helg! :D

Tusen takk!

Du er nå kjempegrei altså!

Gjest Thekla84
Skrevet

Sånn ca det ja ;-) Sør-vest ett sted, i Nordre delen av et fylke.

Hihi ;) jah da bor vi nok i samme by ;) Jeg lurte litt på hvem du er, så jeg sender deg en mail jeg :) Håper ikke du er slem! :P

Gjest topphemmeligidag
Skrevet

Å gå på en Bondevik - det er jo et begrep...

;-)

Godt forsøk, men feil begrep og feil kjendis;)

Gjest nei nå må jeg få være anonym
Skrevet

Jeg er kusinen til en som spiller i et kjent norsk band..Så jeg kjenner ham, og er på nikk med resten av bandet.Og på grunn av dette, og at flere i familien min er musikere, er jeg sånn på nikk med en del andre kjente musikk-fjes.. Men fetter er vel den eneste jeg kjenner godt som kvalifiserer til "kjendis"..Klarte jeg å gjøre noen bittelitt nysgjerrig nå? Håper det! ;-)

Jo! Eller må mine største sånne "jeg møtte sissel" opplevelser være at jeg har drukket øl med Jokke en hel kveld og at jeg har klint med vokaisten i Raga, når jeg var purung! ;-) Ha! Se der! Jeg har møtt noen kjendiser jo!

Hihi! Jeg har klint med Alex Rosèn..! Da var jeg 16 år og visste ikke bedre, altså.

Litt mer smak hadde jeg da jeg havna til køys med Jared Leto. Oo la la!

:)

Skrevet

Er du fra Voss? Virker som om uforholdsmessig mange OL-deltager er derfra i forhold til innbyggertall :)

Vossinger er kule.

Nei, jeg er ikke fra Voss. Men jeg har faktisk en fjern slektning der som har giftet seg til samme etternavn som en kjend idrettsutøver.

Skrevet

Hihi ;) jah da bor vi nok i samme by ;) Jeg lurte litt på hvem du er, så jeg sender deg en mail jeg :) Håper ikke du er slem! :P

Har svart også jeg, så håper ikke DU er slem ;-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hun er kjempesnill :D

Skrevet

Kjenner ingen veldig godt, men var tidligere nabo med en profilert jassmusiker, i samme huset bodde også en krimforfatterinne, men hun flyttet ut samme måned som vi flyttet inn. Nærmeste nabo nå er ansatt i en TV-kanal og er på skjermen jevnlig. Og så hadde jeg en sangartist som "barnehagetante" - hun var kjempepopulær blant oss barna, og jeg husker fortsatt godt at jeg fikk sitte på med henne på sykkel hjem en gang, det var stort da - før hun ble kjent.

Bor du i Grunerløkka?

Lurer på om krimforfatteren var Anne Holt, eller?

Gjest Thekla84
Skrevet

Så artig! :) hyggelig å få mail tilbake :)

Skrevet

Kjendiser, eller ei. For meg er det viktig med hvem de er, og ikke med hva de er.

For meg er "kjendisen" jobben deres.

Jeg antar at denne ikke var myntet på meg, ref. ordlyden i mitt innlegg.

Skrevet

Jeg antar at denne ikke var myntet på meg, ref. ordlyden i mitt innlegg.

Det var egentlig en bekreftelse på at jeg var enig med deg i at "kjendiser" er vanlige gode venner "kjendiser" eller ei:)

Kjenner en del innen samme sjanger som deg, og der er det mange flotte mennesker. Ikke fordi de er kjendiser - men fordi de er den de er.

Skrevet

Vel, festet i en uke med Karim som spilte trommer i BigBang før, men har ikke kontakt med ham lenger.

Men jeg har hilset på en del kjendiser (Nemi-Lise, Kim Ljung, anne cath vestly, torill torstad hauger, resten av bigbang ++)

forresten gaute garlid som er med i mongoland, monstertorsdag og alt for egil bodde i gata mi da vi var små, så jeg har vært hjemme hos han og sånn, selv om han var nærmere søstera mi sin alder..

Skrevet

Det var egentlig en bekreftelse på at jeg var enig med deg i at "kjendiser" er vanlige gode venner "kjendiser" eller ei:)

Kjenner en del innen samme sjanger som deg, og der er det mange flotte mennesker. Ikke fordi de er kjendiser - men fordi de er den de er.

Jeg leste det nok litt kritisk siden jeg var i litt dritthumør.

Og jeg er selvsagt enig. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...