Gjest Ulvinnen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 OK da.. 10 poeng *Stråler av lykke* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 *Stråler av lykke* Du kan få 5 poeng til siden det er helg! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Du kan få 5 poeng til siden det er helg! Tusen takk! Du er nå kjempegrei altså! 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Sånn ca det ja ;-) Sør-vest ett sted, i Nordre delen av et fylke. Hihi jah da bor vi nok i samme by Jeg lurte litt på hvem du er, så jeg sender deg en mail jeg Håper ikke du er slem! 0 Siter
Gjest topphemmeligidag Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Å gå på en Bondevik - det er jo et begrep... ;-) Godt forsøk, men feil begrep og feil kjendis;) 0 Siter
Gjest nei nå må jeg få være anonym Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Jeg er kusinen til en som spiller i et kjent norsk band..Så jeg kjenner ham, og er på nikk med resten av bandet.Og på grunn av dette, og at flere i familien min er musikere, er jeg sånn på nikk med en del andre kjente musikk-fjes.. Men fetter er vel den eneste jeg kjenner godt som kvalifiserer til "kjendis"..Klarte jeg å gjøre noen bittelitt nysgjerrig nå? Håper det! ;-) Jo! Eller må mine største sånne "jeg møtte sissel" opplevelser være at jeg har drukket øl med Jokke en hel kveld og at jeg har klint med vokaisten i Raga, når jeg var purung! ;-) Ha! Se der! Jeg har møtt noen kjendiser jo! Hihi! Jeg har klint med Alex Rosèn..! Da var jeg 16 år og visste ikke bedre, altså. Litt mer smak hadde jeg da jeg havna til køys med Jared Leto. Oo la la! 0 Siter
fresja Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Er du fra Voss? Virker som om uforholdsmessig mange OL-deltager er derfra i forhold til innbyggertall Vossinger er kule. Nei, jeg er ikke fra Voss. Men jeg har faktisk en fjern slektning der som har giftet seg til samme etternavn som en kjend idrettsutøver. 0 Siter
Reg@l Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Hihi jah da bor vi nok i samme by Jeg lurte litt på hvem du er, så jeg sender deg en mail jeg Håper ikke du er slem! Har svart også jeg, så håper ikke DU er slem ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Har svart også jeg, så håper ikke DU er slem ;-) Hun er kjempesnill 0 Siter
Gjest vass Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Kjenner ingen veldig godt, men var tidligere nabo med en profilert jassmusiker, i samme huset bodde også en krimforfatterinne, men hun flyttet ut samme måned som vi flyttet inn. Nærmeste nabo nå er ansatt i en TV-kanal og er på skjermen jevnlig. Og så hadde jeg en sangartist som "barnehagetante" - hun var kjempepopulær blant oss barna, og jeg husker fortsatt godt at jeg fikk sitte på med henne på sykkel hjem en gang, det var stort da - før hun ble kjent. Bor du i Grunerløkka? Lurer på om krimforfatteren var Anne Holt, eller? 0 Siter
Gjest Thekla84 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Har svart også jeg, så håper ikke DU er slem ;-) Så artig! hyggelig å få mail tilbake 0 Siter
Velouria Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Kjendiser, eller ei. For meg er det viktig med hvem de er, og ikke med hva de er. For meg er "kjendisen" jobben deres. Jeg antar at denne ikke var myntet på meg, ref. ordlyden i mitt innlegg. 0 Siter
avtrykk Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg antar at denne ikke var myntet på meg, ref. ordlyden i mitt innlegg. Det var egentlig en bekreftelse på at jeg var enig med deg i at "kjendiser" er vanlige gode venner "kjendiser" eller ei:) Kjenner en del innen samme sjanger som deg, og der er det mange flotte mennesker. Ikke fordi de er kjendiser - men fordi de er den de er. 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Vel, festet i en uke med Karim som spilte trommer i BigBang før, men har ikke kontakt med ham lenger. Men jeg har hilset på en del kjendiser (Nemi-Lise, Kim Ljung, anne cath vestly, torill torstad hauger, resten av bigbang ++) forresten gaute garlid som er med i mongoland, monstertorsdag og alt for egil bodde i gata mi da vi var små, så jeg har vært hjemme hos han og sånn, selv om han var nærmere søstera mi sin alder.. 0 Siter
Velouria Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Det var egentlig en bekreftelse på at jeg var enig med deg i at "kjendiser" er vanlige gode venner "kjendiser" eller ei:) Kjenner en del innen samme sjanger som deg, og der er det mange flotte mennesker. Ikke fordi de er kjendiser - men fordi de er den de er. Jeg leste det nok litt kritisk siden jeg var i litt dritthumør. Og jeg er selvsagt enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.