Gå til innhold

Takk til alle som svarte på "Fødselsangst"

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84

Jeg vil få lov å takke for alle de innleggene jeg fikk fra dere som svarte på "Venninnene gir meg fødselsangst!!"-tråden. Alle svarene jeg fikk har fått meg til å få ro i sjelen med tanke på det å føde. Det betydde utrolig mye for meg!! Tusen hjertelig takk alle sammen ;)

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg er nesten misunnelig på deg som skal føde snart, jeg ;-)

Selv har jeg født tre ganger og kan nesten love deg at dette vil bli en minneverdig opplevelse. Jeg hadde gjerne gjort det igjen :-)

Lykke til!!

Hei togli! Lillebolla di fyller vel snart to år? Mi minste fylte for noen uker siden, og det er virkelig en artig alder!

Hvordan er det med dere - har dere satt endelig strek for antall barn? Mannen min er nok ikke helt sikker på at tre er nok! Jeg bremser...., men har begynt å tvile litt...

Annonse

Gjest togli

Hei togli! Lillebolla di fyller vel snart to år? Mi minste fylte for noen uker siden, og det er virkelig en artig alder!

Hvordan er det med dere - har dere satt endelig strek for antall barn? Mannen min er nok ikke helt sikker på at tre er nok! Jeg bremser...., men har begynt å tvile litt...

Hei:-)

Ja, det stemmer det! Bare litt over en månede igjen til vi runder toårsdagen her også. Tida flyr!

Vi er heldigvis helt enige i at tre er nok! Hadde jeg vært under tredve, tror jeg ikke jeg hadde satt stopp ennå ;-)

Jeg blir fortsatt vemodig når jeg ser gravide eller bittesmå babyer rundt meg. Samtidig fokuserer jeg på at det er deilig å være ferdig med nyfødtstadiet også ;-)

Søsteren min venter heldigvis baby om et par mnds tid, så det passer meg ypperlig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...