Gjest skattesnyter wannabe Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 hvor står det hva man eventuelt må betale? på selvangivelsen... står så mye tall.. 0 Siter
Gjest ...eller? Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har du i det hele tatt sett på den før du spør? 0 Siter
Gjest skattesnyter wannabe Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har du i det hele tatt sett på den før du spør? selvfølgelig har jeg sett på den. trenger vel ikke være så frekk? jeg spør fordi jeg ikke forstår hvor akkurat det tallet står. det er kjempemange tall både her og der.. 0 Siter
Gjest skatt skatt Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det står på siden der det er en giro - siste linje over denne. (overskrift på siden er foreløpig beregning av skatter og avgifter 2005) 0 Siter
Gjest ikke frekk Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 selvfølgelig har jeg sett på den. trenger vel ikke være så frekk? jeg spør fordi jeg ikke forstår hvor akkurat det tallet står. det er kjempemange tall både her og der.. Jammen det står jo tekst ved tallene. Du kan norsk? 0 Siter
Gjest skattesnyter wannabe Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det står på siden der det er en giro - siste linje over denne. (overskrift på siden er foreløpig beregning av skatter og avgifter 2005) takk for svar.. 0 Siter
Gjest skattesnyter wannabe Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jammen det står jo tekst ved tallene. Du kan norsk? kan norsk ja! trenger ikke svare sånn! sorry meg at jeg ikk er vant til å se en selvangivelse da, og ikke vet hva de forskjellige setningene helt betyr! drit og dra! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 kan norsk ja! trenger ikke svare sånn! sorry meg at jeg ikk er vant til å se en selvangivelse da, og ikke vet hva de forskjellige setningene helt betyr! drit og dra! Ikke bry deg med sånne besservissere Keep smiling:) Håper du ble fornøyd med resultatet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.