Gå til innhold

selvangivelsen

Gjest skattesnyter wannabe

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor står det hva man eventuelt må betale? på selvangivelsen... står så mye tall..

Gjest ...eller?
Skrevet

Har du i det hele tatt sett på den før du spør?

Skrevet

Har du i det hele tatt sett på den før du spør?

selvfølgelig har jeg sett på den. trenger vel ikke være så frekk? jeg spør fordi jeg ikke forstår hvor akkurat det tallet står. det er kjempemange tall både her og der..

Gjest skatt skatt
Skrevet

Det står på siden der det er en giro - siste linje over denne. (overskrift på siden er foreløpig beregning av skatter og avgifter 2005)

Gjest ikke frekk
Skrevet

selvfølgelig har jeg sett på den. trenger vel ikke være så frekk? jeg spør fordi jeg ikke forstår hvor akkurat det tallet står. det er kjempemange tall både her og der..

Jammen det står jo tekst ved tallene. Du kan norsk?

Skrevet

Det står på siden der det er en giro - siste linje over denne. (overskrift på siden er foreløpig beregning av skatter og avgifter 2005)

takk for svar..

Skrevet

Jammen det står jo tekst ved tallene. Du kan norsk?

kan norsk ja! trenger ikke svare sånn! sorry meg at jeg ikk er vant til å se en selvangivelse da, og ikke vet hva de forskjellige setningene helt betyr! drit og dra!

Gjest sandex
Skrevet

kan norsk ja! trenger ikke svare sånn! sorry meg at jeg ikk er vant til å se en selvangivelse da, og ikke vet hva de forskjellige setningene helt betyr! drit og dra!

Ikke bry deg med sånne besservissere :) Keep smiling:) Håper du ble fornøyd med resultatet :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...