Idéfix Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Fant en link her inne til BBC og der inne fant jeg et bilde jeg gjerne ville dele med dere. Jeg har desverre ikke mulighet til å slette det fra hukommelsen, og vil ikke være alene med et slikt bilde. Dersom noen ønsker: http://www.bbc.co.uk/science/humanbody/mind/surveys/disgust/index_4.shtml?&Q01=4&Q02=4&Q03=4 Håper linken funker... Og det er ekkelt! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har sett det før (jeg la også ut en link til det en gang :-) og er enig med deg - alldeles jævlig ekkelt. Det er faktisk maggot - larver - i tannkjøttet. Helt ubegripelig for meg at slikt kan oppstå hos et menneske mens man ennå er i live. Han må jo ha sovet med åpen munn, så fluer kan ha lagt egg i sår i tannkjøttet..? *GRØSSE* 0 Siter
snø Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Du har rett, det bildet sitter klistret på hjernen. Yuck! :-( Men hva var alle de der små hvite greiene?? Bortsett fra siiiiinsykt vemmelige da... 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Du har rett, det bildet sitter klistret på hjernen. Yuck! :-( Men hva var alle de der små hvite greiene?? Bortsett fra siiiiinsykt vemmelige da... Larve eller flue egg... Han hadde sovet med åpen munn ute! Det sto dersom man tar testen. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Du har rett, det bildet sitter klistret på hjernen. Yuck! :-( Men hva var alle de der små hvite greiene?? Bortsett fra siiiiinsykt vemmelige da... "The gums infected with maggots.......!!! " 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har gåsehud. Klør i hodet. Kommer sannsynligvis aldri til å glemme dette bildet. Av og til er det dumt å være nysgjerrig :-( 0 Siter
tonie Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hvorfor kan jeg aldri lære at jeg ikke skal gå inn på linker det advares mot!?! Ekkelt er bare fornavnet. Stakkars menneske, tenk å få noe sånt:-( Så en gang en dame med et sår på beinet som var fullt av larver, men dette var nesten verre å se. 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Har gåsehud. Klør i hodet. Kommer sannsynligvis aldri til å glemme dette bildet. Av og til er det dumt å være nysgjerrig :-( hahaha, jeg så det igår, la meg med det i tankene og våknet opp med bildet like levende... Men jeg skal ha for at jeg i det minste advarte! Egentlig var jeg snill. 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Hvorfor kan jeg aldri lære at jeg ikke skal gå inn på linker det advares mot!?! Ekkelt er bare fornavnet. Stakkars menneske, tenk å få noe sånt:-( Så en gang en dame med et sår på beinet som var fullt av larver, men dette var nesten verre å se. Jeg regnet med at en advarsel ikke ville stoppe noen... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 hahaha, jeg så det igår, la meg med det i tankene og våknet opp med bildet like levende... Men jeg skal ha for at jeg i det minste advarte! Egentlig var jeg snill. Ok, jeg går ikke inn på den linken der... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 hahaha, jeg så det igår, la meg med det i tankene og våknet opp med bildet like levende... Men jeg skal ha for at jeg i det minste advarte! Egentlig var jeg snill. Jada, du var ganske snill. Men ikke så snill at du unnlot å poste det ;-) 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Ok, jeg går ikke inn på den linken der... pyse! 0 Siter
tonie Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg regnet med at en advarsel ikke ville stoppe noen... Hm. Nei. Jeg burde virkelig ha lært etter den gangen jeg fikk spørsmål på msn om jeg ville se noe ekkelt. Jeg både ville og ikke ville, men jeg åpnet da linken. Det var et bilde av en av de som hadde hoppet/falt fra WTC. Herre min skaper for et syn. Det forfølger meg ennå. 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Hm. Nei. Jeg burde virkelig ha lært etter den gangen jeg fikk spørsmål på msn om jeg ville se noe ekkelt. Jeg både ville og ikke ville, men jeg åpnet da linken. Det var et bilde av en av de som hadde hoppet/falt fra WTC. Herre min skaper for et syn. Det forfølger meg ennå. Huff og huff. Det er slikt som ligger inne på www.rotten.com. Mye ekkelt der og av slike ulykker og drap. Har endel på netthinnen derfra som ikke er helt greit. Men man er altfor nysgjerrig. 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Huff og huff. Det er slikt som ligger inne på www.rotten.com. Mye ekkelt der og av slike ulykker og drap. Har endel på netthinnen derfra som ikke er helt greit. Men man er altfor nysgjerrig. Det blir så ekkelt at man ikke tenker på det som menneskelig. 0 Siter
Goliath Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har sett det før (jeg la også ut en link til det en gang :-) og er enig med deg - alldeles jævlig ekkelt. Det er faktisk maggot - larver - i tannkjøttet. Helt ubegripelig for meg at slikt kan oppstå hos et menneske mens man ennå er i live. Han må jo ha sovet med åpen munn, så fluer kan ha lagt egg i sår i tannkjøttet..? *GRØSSE* Men da må han (eller henne?) ha vært bevistløs en god stund, for slike vokser vel ikke frem på noen timer??? Et guffent bilde var det.... 0 Siter
Aryane Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Å fy.....sitter her og koser meg med en pose chillinøtter, men nå fikk jeg dem i vrangstrupen..... Klarte jo ikke å la vær til tross for advarsel 0 Siter
Idéfix Skrevet 6. april 2006 Forfatter Skrevet 6. april 2006 Å fy.....sitter her og koser meg med en pose chillinøtter, men nå fikk jeg dem i vrangstrupen..... Klarte jo ikke å la vær til tross for advarsel hihi, er du sikker på du ikke spiser slike små egg? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Men da må han (eller henne?) ha vært bevistløs en god stund, for slike vokser vel ikke frem på noen timer??? Et guffent bilde var det.... Tja, om det var sår i tannkjøttet og fluen la egg der - og vedkommende ikke pusser tenner, så vet jeg sannelig ikke, regner med at slike egg klamrer seg godt fast. Helt utrolig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.