Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Idéfix

8

• tonie

3

• mil1365380270

3

• hare1365380455

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har sett det før (jeg la også ut en link til det en gang :-) og er enig med deg - alldeles jævlig ekkelt. Det er faktisk maggot - larver - i tannkjøttet. Helt ubegripelig for meg at slikt kan oppstå hos et menneske mens man ennå er i live.

Han må jo ha sovet med åpen munn, så fluer kan ha lagt egg i sår i tannkjøttet..?

*GRØSSE*

Skrevet

Du har rett, det bildet sitter klistret på hjernen. Yuck! :-(

Men hva var alle de der små hvite greiene?? Bortsett fra siiiiinsykt vemmelige da...

Skrevet

Men hva var alle de der små hvite greiene?? Bortsett fra siiiiinsykt vemmelige da...

Larve eller flue egg...

Han hadde sovet med åpen munn ute! Det sto dersom man tar testen.

mil1365380270
Skrevet

"The gums infected with maggots.......!!! "

mil1365380270
Skrevet

Har gåsehud. Klør i hodet. Kommer sannsynligvis aldri til å glemme dette bildet. Av og til er det dumt å være nysgjerrig :-(

Skrevet

Hvorfor kan jeg aldri lære at jeg ikke skal gå inn på linker det advares mot!?! Ekkelt er bare fornavnet. Stakkars menneske, tenk å få noe sånt:-(

Så en gang en dame med et sår på beinet som var fullt av larver, men dette var nesten verre å se.

Skrevet

Har gåsehud. Klør i hodet. Kommer sannsynligvis aldri til å glemme dette bildet. Av og til er det dumt å være nysgjerrig :-(

hahaha, jeg så det igår, la meg med det i tankene og våknet opp med bildet like levende...

Men jeg skal ha for at jeg i det minste advarte!

Egentlig var jeg snill.

Skrevet

Hvorfor kan jeg aldri lære at jeg ikke skal gå inn på linker det advares mot!?! Ekkelt er bare fornavnet. Stakkars menneske, tenk å få noe sånt:-(

Så en gang en dame med et sår på beinet som var fullt av larver, men dette var nesten verre å se.

Jeg regnet med at en advarsel ikke ville stoppe noen... ;)

hare1365380455
Skrevet

hahaha, jeg så det igår, la meg med det i tankene og våknet opp med bildet like levende...

Egentlig var jeg snill.

Ok, jeg går ikke inn på den linken der...

mil1365380270
Skrevet

Egentlig var jeg snill.

Jada, du var ganske snill. Men ikke så snill at du unnlot å poste det ;-)

Skrevet

Ok, jeg går ikke inn på den linken der...

pyse!

Skrevet

Jeg regnet med at en advarsel ikke ville stoppe noen... ;)

Hm. Nei.

Jeg burde virkelig ha lært etter den gangen jeg fikk spørsmål på msn om jeg ville se noe ekkelt. Jeg både ville og ikke ville, men jeg åpnet da linken. Det var et bilde av en av de som hadde hoppet/falt fra WTC. Herre min skaper for et syn. Det forfølger meg ennå.

Skrevet

Hm. Nei.

Jeg burde virkelig ha lært etter den gangen jeg fikk spørsmål på msn om jeg ville se noe ekkelt. Jeg både ville og ikke ville, men jeg åpnet da linken. Det var et bilde av en av de som hadde hoppet/falt fra WTC. Herre min skaper for et syn. Det forfølger meg ennå.

Huff og huff.

Det er slikt som ligger inne på www.rotten.com.

Mye ekkelt der og av slike ulykker og drap.

Har endel på netthinnen derfra som ikke er helt greit.

Men man er altfor nysgjerrig.

Skrevet

Huff og huff.

Det er slikt som ligger inne på www.rotten.com.

Mye ekkelt der og av slike ulykker og drap.

Har endel på netthinnen derfra som ikke er helt greit.

Men man er altfor nysgjerrig.

Det blir så ekkelt at man ikke tenker på det som menneskelig.

Skrevet

Har sett det før (jeg la også ut en link til det en gang :-) og er enig med deg - alldeles jævlig ekkelt. Det er faktisk maggot - larver - i tannkjøttet. Helt ubegripelig for meg at slikt kan oppstå hos et menneske mens man ennå er i live.

Han må jo ha sovet med åpen munn, så fluer kan ha lagt egg i sår i tannkjøttet..?

*GRØSSE*

Men da må han (eller henne?) ha vært bevistløs en god stund, for slike vokser vel ikke frem på noen timer???

Et guffent bilde var det....

Skrevet

Å fy.....sitter her og koser meg med en pose chillinøtter, men nå fikk jeg dem i vrangstrupen.....

Klarte jo ikke å la vær til tross for advarsel

Skrevet

Å fy.....sitter her og koser meg med en pose chillinøtter, men nå fikk jeg dem i vrangstrupen.....

Klarte jo ikke å la vær til tross for advarsel

hihi, er du sikker på du ikke spiser slike små egg?

Skrevet

Men da må han (eller henne?) ha vært bevistløs en god stund, for slike vokser vel ikke frem på noen timer???

Et guffent bilde var det....

Tja, om det var sår i tannkjøttet og fluen la egg der - og vedkommende ikke pusser tenner, så vet jeg sannelig ikke, regner med at slike egg klamrer seg godt fast. Helt utrolig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...