Gå til innhold

Jeg holder helst kontakten med svigerfamilien

Anbefalte innlegg

Gjest Gjør du mye slikt?
Skrevet

Men nå får det være slutt! Jeg skriver brev, mail, sender pakker når det passer. De viser liten interesse, så nå gidder jeg ikke mere. Mannen min får heretter ordne dette.Den gamle bestemoren skal altså fortsatt få sine brev.....

Petrine Eiffel
Skrevet

Skulle tro at det var mannen din som skulle gjøre dette uansett. Du får bare de oppgavene som du pålegger deg selv, vet du. Vi har en grei ordning på dette, jeg holder kontakten med min familie og kjøper gaver og slik til dem, mens mannen min tar seg av sin familie. Trodde det var helt normalt jeg...

Skrevet

Da jeg var gift var ansvaret for kontakten med svigers gubbens.

Med min kjæres familie vil saken muligens bli litt annerledes etterhvert (forholdet er nytt), hans foreldre og jeg har en helt annen kontakt.

Gjest livsglede9
Skrevet

Du gjør tydeligvis ikke dette fordi du har lyst, så hvem er det du ønsker å imponere? Er det for å kunne sette deg på din høye hest du gjør det. Fordi du vil føle deg mye bedre enn dem?

Sett deg ned og tenk litt over alle de tingene du gjør, gjør du det for din skyld eller for martyrrollens skyld? Begynn å lev livet med mer glede i stedet for å forvente at alle skal legge lista like høyt som deg.

Gjest Mom33
Skrevet

Jeg holder kontakt med de jeg liker, jeg, samme om de er familie, svigerfamilie eller ex-familie.

Det samme gjør gubben.

Å gjøre noe av plikt er usannsynlig lite smart. Hvorfor gjør du dette når du ikke synes noe om det?

Skrevet

Jeg holder kontakt med de jeg liker, jeg, samme om de er familie, svigerfamilie eller ex-familie.

Det samme gjør gubben.

Å gjøre noe av plikt er usannsynlig lite smart. Hvorfor gjør du dette når du ikke synes noe om det?

Fordi familie er familie, uansett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...