Gjest Gjør du mye slikt? Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Men nå får det være slutt! Jeg skriver brev, mail, sender pakker når det passer. De viser liten interesse, så nå gidder jeg ikke mere. Mannen min får heretter ordne dette.Den gamle bestemoren skal altså fortsatt få sine brev..... 0 Siter
Petrine Eiffel Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Skulle tro at det var mannen din som skulle gjøre dette uansett. Du får bare de oppgavene som du pålegger deg selv, vet du. Vi har en grei ordning på dette, jeg holder kontakten med min familie og kjøper gaver og slik til dem, mens mannen min tar seg av sin familie. Trodde det var helt normalt jeg... 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Da jeg var gift var ansvaret for kontakten med svigers gubbens. Med min kjæres familie vil saken muligens bli litt annerledes etterhvert (forholdet er nytt), hans foreldre og jeg har en helt annen kontakt. 0 Siter
Gjest livsglede9 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Du gjør tydeligvis ikke dette fordi du har lyst, så hvem er det du ønsker å imponere? Er det for å kunne sette deg på din høye hest du gjør det. Fordi du vil føle deg mye bedre enn dem? Sett deg ned og tenk litt over alle de tingene du gjør, gjør du det for din skyld eller for martyrrollens skyld? Begynn å lev livet med mer glede i stedet for å forvente at alle skal legge lista like høyt som deg. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg holder kontakt med de jeg liker, jeg, samme om de er familie, svigerfamilie eller ex-familie. Det samme gjør gubben. Å gjøre noe av plikt er usannsynlig lite smart. Hvorfor gjør du dette når du ikke synes noe om det? 0 Siter
Moraki Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg holder kontakt med de jeg liker, jeg, samme om de er familie, svigerfamilie eller ex-familie. Det samme gjør gubben. Å gjøre noe av plikt er usannsynlig lite smart. Hvorfor gjør du dette når du ikke synes noe om det? Fordi familie er familie, uansett? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.