Gjest Løp og kjøøøøøøøøøp Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har dere smakt de påskeeggene som selges i kartonger, laget av sjokolade, også er det noe hvit greie inni dem????? Fyyyyyyyyyyyyyyyyy så gode. Jeg bare MÅ ut å kjøpe meg noen pakker:) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 .... Nå slutter du! Hører du!? Sist du sa kokosboller så steg blodsukkeret mitt til uante høyder, så ikke si det mer! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Spiste ett slikt i går. Er enda kvalm. De ser både gode og kvalme ut. Tror jeg må kjøpe en pakke i påska og prøve. Er det inni så flytende at det spises med skje? 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 De ser både gode og kvalme ut. Tror jeg må kjøpe en pakke i påska og prøve. Er det inni så flytende at det spises med skje? Nei, de er bare 'luftige' inni. Ligner på det som er inni kokosbollene. 0 Siter
Gyda Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Nei, de er bare 'luftige' inni. Ligner på det som er inni kokosbollene. Det er ikke de i lilla 4-pack med en litt tjukk, gul krem i altså? (Der følger det forresten med skje også.) Er dette noe annet enn den? Enda noe nytt jeg må prøve? Nam. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det er ikke de i lilla 4-pack med en litt tjukk, gul krem i altså? (Der følger det forresten med skje også.) Er dette noe annet enn den? Enda noe nytt jeg må prøve? Nam. Det er dem, ja. 0 Siter
EllaJo Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Her i byen ser det ut som de er utsolgt... Var innom 6 ulike butikker i dag på jakt etter eggene, men ingen hadde de lengre..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Nei, de er bare 'luftige' inni. Ligner på det som er inni kokosbollene. *Vann i munnen* Må prøves - i kveld!!! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Her i byen ser det ut som de er utsolgt... Var innom 6 ulike butikker i dag på jakt etter eggene, men ingen hadde de lengre..... Prøv Narvesen. Kjøpte det der i går i allefall. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Det er ikke de i lilla 4-pack med en litt tjukk, gul krem i altså? (Der følger det forresten med skje også.) Er dette noe annet enn den? Enda noe nytt jeg må prøve? Nam. Det er de jeg tenker på i alle fall, de er ikke som kokosboller inni altså? Må prøves uansett! 0 Siter
Elbereth Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har akkurat kjørt i meg en pose Anton Bergs Mandelegg på tom mage. Det er eggene sine, det Snadder! *småkvalm* 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Har akkurat kjørt i meg en pose Anton Bergs Mandelegg på tom mage. Det er eggene sine, det Snadder! *småkvalm* Mmm... Noe helt annet enn Fedons juksesjokolader. Pføy... 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg sto og så på dem lenge i dag før jeg gikk videre. De er kjempegode 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg sto og så på dem lenge i dag før jeg gikk videre. De er kjempegode Jeg har ikke tort å prøve dem foreløbig, tenk om jeg ikke liker dem og må kaste resten av pakken? Eller - enda verre - tenk om de er knallgode og jeg stapper i meg alle fire på en gang? *Kvalm bare ved tanken* Men i kveld skal de prøves! 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 .... Det har jeg kjøpt for 3. gang etter at du skrev om det her 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Nei, de er bare 'luftige' inni. Ligner på det som er inni kokosbollene. I kokos bollene er det seig krem inni mens det i påskeeggene er krem to helt forskjellige ting. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Ja kjøper dem hvert eneste år,de har vært å få kjøpt i flere år nå de. De er knallgode men det er nok med ett i gangen for de er mektige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.