Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 De er kjempegode. Klarer du å spise alle fire i kveld regner jeg at du kjenner det etterpå. Har nemlig klart det en gang, tror ikke jeg gjør det igjen. *Hehe* Jeg får vel i meg ett tenker jeg. Sist jeg kjøpte en pakke med 4 koksboller slukte jeg to, trøkket i meg den tredje på trass og satte den fjerde i kjøleskapet. Det har aldri skjedd før! 4 kokosboller har pleid å være bare barnematen! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 *Hehe* Jeg får vel i meg ett tenker jeg. Sist jeg kjøpte en pakke med 4 koksboller slukte jeg to, trøkket i meg den tredje på trass og satte den fjerde i kjøleskapet. Det har aldri skjedd før! 4 kokosboller har pleid å være bare barnematen! *lol* 4 kokosboller har jeg også klart tidligere. Men nå er det år og dag siden jeg spiste det. Men nå ble jeg jammen så godtesjuk også, jeg som ikke skal ha sånt noe. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg sa JEG syntes den var luftig. Hva du sammenligner den med, får være opp til deg. Ha en fortreffelig aften. Uff uff du må da ikke bli sur. Jeg sa bare at det ikke kunne sammenlignes med kokosboller, dette for at andre her ikke skal bli lurt til å tro at dette ligner kokosboller. Ha en fortreffelig aften! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Uff uff du må da ikke bli sur. Jeg sa bare at det ikke kunne sammenlignes med kokosboller, dette for at andre her ikke skal bli lurt til å tro at dette ligner kokosboller. Ha en fortreffelig aften! Sur? Skal såvisst myye mer til for å få meg sur. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 .... Da jeg så hva denne tråden handlet om, så scrollet jeg heeeelt til jeg så navnet ditt- og jada, du innfridde forventningene. Der kom Flisa med kokosbollene igjen. :-) Du fikk meg ut på glattisen sist gang, men ikke nå Flisa. Ikke nå. Du er så ufin altså )))) makan til søthungersprederske du er. fnise fnise. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Men de er ganske dyre. Gå på Nille. Der får du ti kuler (litt mindre riktignok), med samme type fyll for 25 kroner. mmmmmmmmmmmmmmmm Og nei Flisa- ikke kokosboller nå i påsken. he he he 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg liker sjokolade veldig godt, er så absolutt ikke kresen når det kommer til søtsaker. Men disse eggene er bare kvalme. Kjøpte en gang, spiste halvt egg. Nei takk! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 JA, de er irriterende gode. *slafse* 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg liker sjokolade veldig godt, er så absolutt ikke kresen når det kommer til søtsaker. Men disse eggene er bare kvalme. Kjøpte en gang, spiste halvt egg. Nei takk! Enig med deg, jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 *lol* 4 kokosboller har jeg også klart tidligere. Men nå er det år og dag siden jeg spiste det. Men nå ble jeg jammen så godtesjuk også, jeg som ikke skal ha sånt noe. Måtte dere lure meg til å smake på disse eggene da! Himmelsk var det rette ordet! Men 4 stykker på en kveld blir muligens i meste laget... ;o) 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg kjppjagde fjortissen avgårde rett før butikken stengte -syns de smakte litt kvalmt Kinderegg jeg - åh nei - det finnes ikke bedre enn kokosboller eller marsipanegg 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Måtte dere lure meg til å smake på disse eggene da! Himmelsk var det rette ordet! Men 4 stykker på en kveld blir muligens i meste laget... ;o) Syns de smakte Kinderegg jeg -sendte fjortissen for å kjøpe - hehe 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Sur? Skal såvisst myye mer til for å få meg sur. Kremen var jo hard....på en måte...som smør i konsistens. 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg har ikke spist kokosboller på evigheter! Men det hørtes fristende ut! (Igjen....) Jeg hadde ikke spist kokosboller på årevis da jeg ble fristet her. Så mye fristet at jeg gikk på jakt etter dem på butikkene 0 Siter
Soria Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Syns de smakte Kinderegg jeg -sendte fjortissen for å kjøpe - hehe Kinderegg er jo godt 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Syns de smakte Kinderegg jeg -sendte fjortissen for å kjøpe - hehe Ja, de lignet på kinderegg, men var mye bedre! ) 0 Siter
soleil Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kremen var jo hard....på en måte...som smør i konsistens. Man får gratis leppepomade av den kremen.. Åhh, jeg har en huslig samboer som har bakt kanelsnurrer! *snar ferdig* 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Neida, himmelske egg, det er Anton Berg, det. Grov marsipan inni, et lag med mørk sjokolade, og tykk sukkerdragering utenpå. Mmmm. Ingen påske uten. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde ikke spist kokosboller på årevis da jeg ble fristet her. Så mye fristet at jeg gikk på jakt etter dem på butikkene Jeg gikk forbi fristelsene i butikken...... (Men kanskje i morgen?) 0 Siter
flisa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Kinderegg er jo godt Ja - men disse var ikke helt min smak -mulig for mørk sjokolade utenpå - ble for "sterkt" på en måte...hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.