Gå til innhold

Himmelske egg

Gjest Løp og kjøøøøøøøøøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er kjempegode.

Klarer du å spise alle fire i kveld regner jeg at du kjenner det etterpå. Har nemlig klart det en gang, tror ikke jeg gjør det igjen.

:)

*Hehe* Jeg får vel i meg ett tenker jeg. Sist jeg kjøpte en pakke med 4 koksboller slukte jeg to, trøkket i meg den tredje på trass og satte den fjerde i kjøleskapet. Det har aldri skjedd før! 4 kokosboller har pleid å være bare barnematen!

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• flisa

8

• NeaNoor

8

• Gyda

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest blomsterløk
Skrevet

*Hehe* Jeg får vel i meg ett tenker jeg. Sist jeg kjøpte en pakke med 4 koksboller slukte jeg to, trøkket i meg den tredje på trass og satte den fjerde i kjøleskapet. Det har aldri skjedd før! 4 kokosboller har pleid å være bare barnematen!

*lol*

4 kokosboller har jeg også klart tidligere. Men nå er det år og dag siden jeg spiste det.

Men nå ble jeg jammen så godtesjuk også, jeg som ikke skal ha sånt noe. :(

Gjest midia
Skrevet

Jeg sa JEG syntes den var luftig. Hva du sammenligner den med, får være opp til deg.

Ha en fortreffelig aften.

Uff uff du må da ikke bli sur.

Jeg sa bare at det ikke kunne sammenlignes med kokosboller, dette for at andre her ikke skal bli lurt til å tro at dette ligner kokosboller.

Ha en fortreffelig aften!

Skrevet

Uff uff du må da ikke bli sur.

Jeg sa bare at det ikke kunne sammenlignes med kokosboller, dette for at andre her ikke skal bli lurt til å tro at dette ligner kokosboller.

Ha en fortreffelig aften!

Sur? Skal såvisst myye mer til for å få meg sur.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

....

Da jeg så hva denne tråden handlet om, så scrollet jeg heeeelt til jeg så navnet ditt- og jada, du innfridde forventningene. Der kom Flisa med kokosbollene igjen. :-)

Du fikk meg ut på glattisen sist gang, men ikke nå Flisa. Ikke nå.

Du er så ufin altså :o)))) makan til søthungersprederske du er. fnise fnise.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Men de er ganske dyre. Gå på Nille. Der får du ti kuler (litt mindre riktignok), med samme type fyll for 25 kroner.

mmmmmmmmmmmmmmmm

Og nei Flisa- ikke kokosboller nå i påsken. he he he

Elisabeth1365380359
Skrevet

Jeg liker sjokolade veldig godt, er så absolutt ikke kresen når det kommer til søtsaker. Men disse eggene er bare kvalme. Kjøpte en gang, spiste halvt egg. Nei takk!

Skrevet

Jeg liker sjokolade veldig godt, er så absolutt ikke kresen når det kommer til søtsaker. Men disse eggene er bare kvalme. Kjøpte en gang, spiste halvt egg. Nei takk!

Enig med deg, jeg.

Skrevet

*lol*

4 kokosboller har jeg også klart tidligere. Men nå er det år og dag siden jeg spiste det.

Men nå ble jeg jammen så godtesjuk også, jeg som ikke skal ha sånt noe. :(

Måtte dere lure meg til å smake på disse eggene da! Himmelsk var det rette ordet!

Men 4 stykker på en kveld blir muligens i meste laget... ;o)

Skrevet

Jeg kjppjagde fjortissen avgårde rett før butikken stengte -syns de smakte litt kvalmt Kinderegg jeg - åh nei - det finnes ikke bedre enn kokosboller eller marsipanegg :)

Skrevet

Måtte dere lure meg til å smake på disse eggene da! Himmelsk var det rette ordet!

Men 4 stykker på en kveld blir muligens i meste laget... ;o)

Syns de smakte Kinderegg jeg -sendte fjortissen for å kjøpe - hehe

Skrevet

Sur? Skal såvisst myye mer til for å få meg sur.

Kremen var jo hard....på en måte...som smør i konsistens.

Skrevet

Jeg har ikke spist kokosboller på evigheter! Men det hørtes fristende ut! (Igjen....)

Jeg hadde ikke spist kokosboller på årevis da jeg ble fristet her. Så mye fristet at jeg gikk på jakt etter dem på butikkene :)

Skrevet

Kinderegg er jo godt :)

Skrevet

Ja, de lignet på kinderegg, men var mye bedre! :o)

Skrevet

Kremen var jo hard....på en måte...som smør i konsistens.

Man får gratis leppepomade av den kremen.. :)

Åhh, jeg har en huslig samboer som har bakt kanelsnurrer!

*snar ferdig*

Gjest Yljali
Skrevet

Neida, himmelske egg, det er Anton Berg, det. Grov marsipan inni, et lag med mørk sjokolade, og tykk sukkerdragering utenpå. Mmmm. Ingen påske uten.

hare1365380455
Skrevet

Jeg hadde ikke spist kokosboller på årevis da jeg ble fristet her. Så mye fristet at jeg gikk på jakt etter dem på butikkene :)

Jeg gikk forbi fristelsene i butikken...... (Men kanskje i morgen?) ;)

Skrevet

Kinderegg er jo godt :)

Ja - men disse var ikke helt min smak -mulig for mørk sjokolade utenpå - ble for "sterkt" på en måte...hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...