Gjest Tusen mill takk Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Skal ha 3. praksis i vernepleie. Mine tidligere praksiser har vært i bolig for psykisk utviklingshemmede og sykehjem. Har nå av skolen fått tilbud om ønskepraksis, men vet ikke hva jeg skal velge. Har du noen anbefalinger? Noe givende og spennende. Interessen min ligger på flere felt. 0 Siter
Gjest 3. årsvplstud Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hmm... Hørtes kjent ut, men realiteten er en helt annen. Jeg valgte, i prioritert rekkefølge; psykiatrien, barnevernet og utviklingshemmede. Og havnet på sykehjem atter en gang... Blir enda oppkarret bare av å tenke på det, er så bitter over at de kunne plassere meg på sykehjem i en praksis til, det var jo nøyaktig det samme som året før! Lærte ingenting. Men lykke til... 0 Siter
Gjest Tusen mill takk Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hmm... Hørtes kjent ut, men realiteten er en helt annen. Jeg valgte, i prioritert rekkefølge; psykiatrien, barnevernet og utviklingshemmede. Og havnet på sykehjem atter en gang... Blir enda oppkarret bare av å tenke på det, er så bitter over at de kunne plassere meg på sykehjem i en praksis til, det var jo nøyaktig det samme som året før! Lærte ingenting. Men lykke til... Tør jeg spørre hvilken skole? synes bare jeg har hørt om det du sier. Har faktisk tenkt på det selv. 0 Siter
Melissa Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Jeg hadde første praksisen på sykehjem(pleie). Andre i barnehage med autist.Tredje i bolig, men i administrativ praksis så jeg hadde ingenting med brukerne å gjøre - lærte bare å være sjef ;-) 0 Siter
soleil Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Feks på flyktningkontor eller innen rus eller psykiatri? 0 Siter
Gjest Vernepleier`n Skrevet 6. april 2006 Skrevet 6. april 2006 Hei. Hva tenker du å jobbe med i fremtiden? Liker du å arbeide med barn, unge, gamle, hvor fungerende skal de være? Ut i fra dette kan man i allefall velge noe ,man muligens ønsker å lære mer om og muligens kunne tenke seg å jobbe med i frentiden. Noen ganger er det lurt å velge et sted man vet man kunne tenke seg å søke jobb, på den måten kan man vise hvem man er og hvordan man jobber. Mulig det er lettere å få jobb der senere. Lykke til:-) 0 Siter
Gjest Håper ingen kjenner meg igjen Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Tør jeg spørre hvilken skole? synes bare jeg har hørt om det du sier. Har faktisk tenkt på det selv. HiH... 0 Siter
Gjest Tusen mill takk Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 HiH... He he, går selv på HIH. Ingen kjenner deg igjen. 0 Siter
Gjest 3. årsvplstud Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 He he, går selv på HIH. Ingen kjenner deg igjen. Hehe, regna sterkt med det var deg skjønner du;) Ikke sååå mange som stiller vernepleieutdanningsspørsmål her inne. God påske! P.S: Så deg i avisa:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.