Gå til innhold

God middag med få kalorier :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette smakte så godt at jeg MÅ dele oppskriften med dere:

Jeg fant på noe utrolig godt til middag i dag:

Først så skar jeg opp ei middagspølse i tynne flak og stekte det lett i woken, oppi der helte jeg en pose med wok-grønnsaker og lot det stå en stund mens jeg rørte litt rundt. Etterpå helte jeg oppi en boks med tomatbønner, et par pressede hvitløkbåter og mye grov peppermix.

Jeg synes det var veldig godt, og de andre likte det også.

Middagspølsa kan selvsagt bare kuttes ut eller byttes i hva som helst sunnere ting.

Det ble ganske sunn og lett middag som mettet kjempegodt. Jeg tok en stor øse, mens de to andre delte resten + litt brød til.

En boks med tomatbønner fra Eldorado veier 425 gram. Den inneholder lite karbo, og 84 kcal pr 100 gram, dvs 357 kcal for hele boksen.

En pose med Findus Wok Classic-grønnsaker inneholder 500 gram, og det er ca 30 kcal pr 100 gram. Dvs 150 kcal i hele posen.

Anbefales på det hotteste :-)

Skrevet

Tomatbønner...

Sukker sukker sukker...

Sukker du, eller er det mye sukker i dem?

Skrevet

Sukker du, eller er det mye sukker i dem?

Mye sukker i tomatbønner =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...